{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.248 visninger | Oprettet:

Bil været til rep - rust er kommet frem igen ? {{forumTopicSubject}}

Jeg blev påkørt i min bil for nogle måneder tilbage... Jeg afleverede den så hos BMW i Kbh, og de lavede det hele for mig (bagklap, skærmkanter osv) .. det var en forsikringssag, så det hele blev selvfølgelig betalt.. Nu er der gået 4-5 måneder, og der er begyndt at komme rust på bagskærmene .. Kan det virkelig passe at det ikke holder bedre ?? Kan jeg godt tage fat i BMW og sig de skal lave det igen ? .. Jeg har så siden der solgt bilen videre, og det er faktisk den nye ejer der kontaktede mig, for han kunne huske at jeg fik dem lavet.. Men kan BMW godt lave bilen, selvom det ikke er den daværende ejer, der ejer bilen idag ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bil været til rep - rust er kommet frem igen ?
  • #1   30. sep 2011 ja, garantien følger bilen

• #3   30. sep 2011 Altså der var lidt rust på skærmene før de lavede det, men det betyder jo ikke de skal lave det amatørt selv?
    Det ER et autoriseret BMW værksted

• #4   30. sep 2011 German P: Hvis bilen havde rust før, så laver værkstedet det ikke, medmindre du selv siger det til dem og selv betaler for det.
    Når man laver skader i dag er der simpelthen ikke tid til at lave andet end selve skaden, så hvis bilen fejler andet end skaden, ja så er det bar ærgeligt.

Men prøv da at kontakte dem og se hvad de siger.

• #5   30. sep 2011 Det er helt sikkert autolakeren der ikke har malet det ordenli:)

• #6   30. sep 2011 Hvis det var der før den blev skadet så er der ikke noget at gøre ved det...det er kun skadens område der bliver lavet..sådan er det i dag desværre..resten er skærmen er kun blevet materet og har så efterfølgende kun fået klarlak..

• #7   30. sep 2011 Jesper b:
    Er det noget du har forstand på?Forsikringen bgiver ikke til rust rep..så nej det kommer ikke med hvis ikke andet er aftalt..

• #8   30. sep 2011 Mærkelig årstid der kommer rust?!?

• #9   30. sep 2011 jeg kan fortælle så meget, at vi havde lavet en bil på værkstedet hvor smeden havde forglemt at tectylere den i et panel.

Det boblede igennem 3 år efter, hvorefter forsikrings selskabet krævede bilen lavet på garenti.

umildbart kører han blot ned til den samme forhandler som lavede bilen, og klager.

• #10   30. sep 2011 Garantien følger bilen.

Jeg har selv lige fået malet en bagskærm om, som var lavet for et lille år siden. Da den blev lavet første gang havde jeg ikke bilen.

Hvis værkstedet gør opmærksom på at skærmen er i dårlig stand inden de laver arbejdet, så kan de fraskrive sig reklamationsretten.

Det havde de ikke i mit tilfælde, hverken på telefon eller på fakturaen, så de hang på den. Havde FDM med på sidelinien som gav mig medhold.

Kommentér på:
Bil været til rep - rust er kommet frem igen ?

Annonce