{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.527 visninger | Oprettet:

Ridse på parkeingsplads {{forumTopicSubject}}

Da jeg kom ud til min bil i aftes kunne jeg konstatere, at der var en bil der havde lavet en ualmindelig dårlig parkering ved siden af min bil. Der var ca. 10 cm mellem bilerne, så jeg tænkte med det samme at min måske var blevet ridset. - Det var der desværre, der er kommet en mindre ridse på bagkofangeren, og kunne derudover se (i duggen på bilen) at han har haft sin dør helt oppe i min samt ramt mit spejl da han er gået ud af bilen. Ja hva gør man så - jeg lagde en seddel i hans forrude. Men har intet hørt fra ham, og kan se han har været ude og køre idag.

Mit spørgsmål er om det er politiet jeg skal kontakte hvis jeg ikke hører fra ham? Jeg har taget billeder af hans nummerplade osv.

På forhånd tak.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ridse på parkeingsplads
  • #1   18. feb 2012 Det er bare sur røv. har selv mødt de røvringe kvindebillister, som enten lader deres unger / sig selv knade døren op i nabo bilen.
    Men hvis skaden er tilstrækkelig stor og du kan påpege skader på forurettedes køretøj, kan du muligvis starte en erstatningssag..

• #2   18. feb 2012 Det var lidt det jeg frygtede.. Men kender min bil og kigger altid ubevidst efter ridse eller lign. og det er helt sikkert at den ridse er kommet den aften!

• #3   18. feb 2012 Giv hans bil samme omgang når naren ikke gider reagere.

• #4   18. feb 2012 Pift alle hans hjul smiley

• #5   18. feb 2012 Det er da nogle interessante forslag - men det får jeg bare ikke lavet den skide ridse af..

• Tommy B
    VIP
    Tommy B Hjælpe-administrator

Følger: 32 Følgere: 33 Biler: 4 Emner: 98 Svar: 2.551
    #6   18. feb 2012 Hvis du har en venlig nabo, som vil agere vidne, kan du melde det til forsikringen og henvise til naboen som "så det". Så står du med overhånden, da et vidne vejer en del i sådan en sag.

Jeg har før gjort det, da jeg var overbevist om at personen havde lavet en skade på min bil. Han gik da også med til at dække det, helt uden at brokke sig, da forsikringen blev blandet ind i det.

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.726
    #8   18. feb 2012 Tommy B er det ikke forket at sidde som HA og opfordre til forsikringssvindel ?

• #9   18. feb 2012 Nu har han givet lyd fra sig hvor han benægter alt.. Men må ud og kigge på hans bil i dagslys og så tage den derfra..

• #11   18. feb 2012 http://www.bilgalleri.dk/alb_vis.aspx?AlbumID=89422

du tager da bare fat i Lazer fra denne tråd, han kan hjælpe til så det er EJEREN af p-arealet der kommer til at dække...... læs selv i tråden

• Tommy B
    VIP
    Tommy B Hjælpe-administrator

Følger: 32 Følgere: 33 Biler: 4 Emner: 98 Svar: 2.551
    #12   18. feb 2012 Casper K, du tager grusomt fejl, hvis du tror at jeg ikke må sidde og ytre mine egne holdninger, til trods for at jeg er HA herinde. Slap du bare helt af. Jeg repræsenterer mig selv, og opretholder BilGalleri's betingelser. Badabing.

• Jackie H
    Jackie H Tilmeldt:
    aug 2018

Følger: 1 Svar: 1
    #13   31. aug 2018 Blev topaderet af en ældre bilist som havde overset min bil i parkeringsbåsen altså den jeg var ved at bakke ud af da hun kørte direkte ind i min side mellem hjul og forskærm. Hun undskyldte og jeg gav hende mine oplysninger ( min bil er 4 m lang - måske noget for Louis Nielsen) 3 uger senere modtog jeg så dommen fordi jeg var ved at bakke så er jeg den skyldige så pas på loven er ikke altid rimelig og gamle damer pas på når i bakker for nu ved jeg hvordan man får en ny front eller kofanger på jeres regning.

Kommentér på:
Ridse på parkeingsplads

Annonce