{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.459 visninger | Oprettet:

ang nummerplader/forsikring {{forumTopicSubject}}

hey bg

kom ned i morges og så var mine plader væk og nordsjællands politi har taget dem ..

har så ringet til dem og til skatt og til mit forsikringselskab og har fundet ud af mit fordikringselskab havde lavet en fejl og nu har de så taget pladerne og enlig ville hende der damen fra politethelst havde jeg skulle købe nogle nye ... hvor jeg tænker fuck diig heeh hvorfor det jo ikk min skyld og min forsikringsmand der heh har sagt jeg skulle prøve imorgen igen ellers ville han ringe til hende imorgen vis jeg gav hendes nummer til ham ..

men sagden er har fået damen der fra polititet til og ligge dem klar i 3 dage sagde hun he til sidst jeg havde 3 dage altså til mit forsikringselskab de skulle sende et nyt forsikringbevis ud til skatt og så ville hun kunne se der derfra ca noget i den stil ikk tag mig helt på ord,ne ..

men ville høre tror i jeg allerede kan få lov og hente mine gamle plader igen imorgen bruger den jo til dagligt så det er lidt trip heeh især når mn bor hos kærsten der bare bor på landet agtig haaaaah

god dag ellers der ude bg og takk og undskyld en lang roman smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ang nummerplader/forsikring
Kommentér på:
ang nummerplader/forsikring

Annonce