{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.101 visninger | Oprettet:

rent TEORETISK. hvis køber ikke afmelder {{forumTopicSubject}}

nu er der jo så manger herinde der stadig ikk tager advarslerne alvorligt, så mig og en kammi sad igår og snakkede lidt.
hvis jeg sælger min bil, og aftaler med køber han bare omregistrere, og det er lige ved det tidspunkt hvor vægtafgift skal betales, så jeg siger til banken det skal den ikke, fordi jeg ikke ejer den mere, og melder det samme til forsikring.. hva kan der så ske hvis han ikke afmelder den??
SKAL LIGE SIGES, JEG HAR IKKE GJORDT DET STUNT KUN RENT TEORETISK.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  rent TEORETISK. hvis køber ikke afmelder
  • #1   1. mar 2012 Hvis du har en slutseddel på han har købt den bliver det ALDRIG dit problem smiley

• #2   1. mar 2012 Ikke en dum ide;-)

• #4   1. mar 2012 Så kan der ske det, at du bliver pålagt rykkergebyr osv. fra SKAT, da du skal betale vægtafgiften, indtil den er omregistreret eller afmeldt.

Du får jo vægtafgiften tilbage igen, så der er ingen grund til ikke at betale.

Efter 3 uger kan du tvangsafmelde den, hvis køber ikke selv har sørget for at gøre det.

• #5   1. mar 2012 ja okay det var også noget i retning i det sidste svar vi blev enige om.. heh men tænkte også de kan jo bare komme og tag plader dem har "jeg" jo ikke mere

• #6   1. mar 2012 Ja det kunne de jo godt men det ændre jo ikke på at det er dig der har en regning der skal betales smiley

• #7   1. mar 2012 ja det er rigtigt.. heh godt jeg har været fornuftig at sige til køber han skulle have omreg. papire med, eller at jeg omreg. når vi ikk havde mulighed for at køre sammen hen et sted:P

• #8   1. mar 2012 plus.. når i skriver en slut seddel. hvis i sælger en bil med plader. så be om at se mandes kørekort så i kan se om det er ham, plus i skriver hans kørekort nr ned på slut seddel.

hvis han ikke er ude på at lave nummer, så skulle det jo ikke være et problem.

jeg har gjort dette hver gang. og har aldrig haft problemer med en bil der ikke er bleven omreg.
    de tør sku ikke når du har ders kørt kort nr. det kan politiet jo finde dem på,

• #9   1. mar 2012 Der kan gå flere uger måneder til der kommer nogen og "henter" dine plader foordi du ikke betaler,,,

Og skat opkræver dem bare ved dig via din løn / indtægt osv....

Så du står med giraffen ind til du selv tvangsafmelder den eller afleverer pladerne, og sådan er det bare....

Kommentér på:
rent TEORETISK. hvis køber ikke afmelder

Annonce