{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  nogen der har erfaring med TUV godkendelse?
  • #1   11. mar 2012 Jotuning.dk kan måske hjælpe dig.
    ellers skal du have fat i fx sls i flensburg

men uanset hvad og hvordan så blir det ikk billigt

• #2   11. mar 2012 Det er en mand som hedder preben egelund, som laver de kørsels test og lign. til dokumentation af ombygninger..
    Ingeniør
    Preben Egelund
    Rønne Alle 5
    2620 Albertslund
    Tlf. 43 64 55 24, Fax 36 77 63 77
    Mobil 25 77 55 24
    E-mail: pe@prebenegelund.dk

Speciale: Lastbiler og busser.
    Påhængskøretøjer op til 10.000 kg.
    Amerikanske biler og specialkøretøjer.

• #3   11. mar 2012 rene

nej det er jeg desværre godt klar over.

men vil lige have undersøgt om det overhovedet kan lade sig gøre. og hvad det koster.

men nu må vi se, har søgt lidt på google og kunne ikke rigtig finde nogle firma'er som gjorde i det.

• #4   11. mar 2012 mange tak dennis

• #5   11. mar 2012 kennet l

hvad er den nøjagtige plan med bilen ?

• #6   11. mar 2012 montere en motor med 196 hk istedet for 130, og større bremser og bedre undervogn og sådan lidt.

• #7   11. mar 2012 Tror ikke det kan svare sig (personlig holdning - pris kontra udbytte). Jeg har snakket en del med trafikstyrelsen som sætter reglerne for hvad der kan godkendes i danmark. Du skal have:
    -Støjtest (for at bevise at bilen overholder støjkrav efter ombygning)
    -Emmisionstest (for at bevise at bilen overholder stadig overholder kravene fra dengang den blev sendt på gaden)
    - Ved over 20% effektforøgelse -> Du skal bevise køretøjets egnethed (At karosse - bremser og generelt bærende dele kan holde til effektforøgelsen)

Alle disse tests kan du få lavet i tyskland ved fx et DEKRA center og visse TÜV centre. Så længe testcentret er KBA-P godkendt <- det er testnormen som man godkender efter i og anerkender i DK.. har undersøgt sagen, og umiddelbart er der ingen herhjemme i DK som kan udføre testene.. Den sidste test (egnethed) ville jeg nok forhøre mig om en pris på inden du går igang med at bygge bilen om.

Kommentér på:
nogen der har erfaring med TUV godkendelse?

Annonce