{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.860 visninger | Oprettet:

Bil regning {{forumTopicSubject}}

Hej Bilgalleri.

Jeg har købt mig en zafira her for noget tid siden også omkring nytårs tid går diesel pumpen så på den, men jeg var så heldig at jeg har købt den hos en forhandler så der er jo garanti på.
Da jeg ringer til forhandleren siger han at det skal de self lave men så 10 min efter ringer han igen og siger at det vil de ikke lave alligeveller fordi det er en slid del og det er en ´´gammel´´ bil.

Vi kontakter så FDM og efter en måned får vi så lov til at få den lavet og vi sender regningen efter forhandleren.

Men da jeg så kommer hjem med bilen og skal ud og køre i den vil den så ikke starte fordi der er luft i systemet.
Så jeg ringer til værkstedet og de får den igen og efter 2 dage får jeg den igen men om aftnen så er den gal igen den vil heller ikke starte så de får den igen og da jeg skal hente den får jeg en extra regning med på 5000 for de har skiftet nogle rør, men de havde ikke ringet til mig for at høre om det var okay det kan jeg ikke helt forstå.
Næste morgen finder jeg så ud af at den drypper diesel og den kan heller ikke starte så de får den igen de lapper så slangen og jeg får en regning igen.
Så her i dag da jeg skulle starte den kunne den heller ikke igen og de siger at de skal have den igen.

Jeg er efter hånden begyndt at blive lidt gal for det kan ikke passe at jeg skal betale for at de ikke kan finde ud af at finde fejlen og rette den.

Det skal lige siges at den slet ikke har haft start problemer før at diesel pumpen blev skiftet men siden da er der bare begyndt at komme fej på fejl.

Så mit spørgsmål er skal jeg betale for at der er kommet en fejl som de må ha lavet som de så ikke kan finde?

Håber at i kan hjælpe mig lidt

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bil regning
Kommentér på:
Bil regning

Annonce