{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Syn og toldsyn – Dokumenter og blanketter?
  • #1   28. mar 2012 køre hend til synshallen og spørg dem ad , gør dem klar over hvilken dag du kommer med en import bil, det tager lidt længere tid en normalt. så er de forberet og du har smut dem lidt på forhånd, så er det knap så slem, de kan jo godt være lidt nogle konger... det gjorde jeg da jeg skulle ha min bmw toldsynet, fik den ind under middel fordi man lige snakkede lidt med dem dagen før og fortalte hvad der skulle ske og spurte ind til hvad man skulle have med. samme dag kørte jeg så til told og skat og betalt afgiften og fik mine plader...

• #2   28. mar 2012 www.skat.dk

• #3   28. mar 2012 Lasse C - Har snakket/skrevet med dem og fik af vide jeg ikke behøves flere ting med og at de hjalp med at udfylde anmeldelsesblanketten. Så det er fint.
    Hvor mange år er det siden? Troede ikke man kunne få lov til at betale hos skat med det samme mere?

• #4   28. mar 2012 det var i juni/08 , nå de har måske lavet om på dette , .... jeg var i synshallen om morgnen og hos skat i århus om sidste på formiddagen den sammen dag.

• #5   28. mar 2012 Jeg har efterhånden importere et par biler, og du kan ikke længere betale afgiften og få plader direkte ved skat, det skal sendes ind og det tager cirka 3 uger får du får svar.

På skat's hjemmeside kan du printe import blanketen ud og udfylde den hjemme fra, ellers så har de den også liggende ved din synsvirksomhed.

Det eneste du SKAL have med er reg. attest, og div tüv papire hvis der er fortaget konstruktive ændringer.

• #6   28. mar 2012 TÜV MEISTER ™

Er det den blanket der bliver kaldt for anmeldelsensblanketten? Evt. et link?

• Kim S b
    Kim S b Tilmeldt:
    aug 2006

Følger: 1 Emner: 13 Svar: 134
    #7   29. mar 2012 Tag et kig her, der burde stå det hele. www.bilimportguiden.dk smiley

• #8   29. mar 2012 Tak for link smiley

Kommentér på:
Syn og toldsyn – Dokumenter og blanketter?

Annonce