{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.130 visninger | Oprettet:

Mulig totalskadet Alto, værdi? {{forumTopicSubject}}

Hej folkens,

I dag var der en der kørte ind i vores Suzuki Alto '96.

Vi er lidt i tvivl om hvor vidt skaden skal meldes til forsikringselskabet, da vi frygter at den måske bliver kendt totaltskadet da det er gået ud over en del af b-stolpen, og mellem b-stolpe og baghjul. Men hvis den bliver totaltskadet, hvad kan vi så "forvente" at den bliver værdisat til?

MVH

Søren S

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mulig totalskadet Alto, værdi?
  • #1   29. mar 2012 Gælder an på stand km udstyr osv

• #2   29. mar 2012 Kig hvad en tilsvarende bil står til på bilbasen.dk så har du et fornuftigt bud på hvad de vil give for den. det plejer altid at passe indenfor et par tusind.

men hvorfor er du i tvivl om du skal melde det til forsikringen?

• #3   29. mar 2012 Den bliver total skadet, sådan en Alto koster jo ikke mange kroner i dagens dk, selvom det stadig er en fine bil.

Jeg vil skyde på max 15.000 alt efter hvor fin jeres var/er.

• #4   29. mar 2012 Vores er/var på ingen måder fin. Den var/er sku grim, og har lidt rust i kanterne. Grunden til at vi ikke ved om vi skal melde det, er at hvis den bliver totaltskadet, skal vi ud at investere i en anden. Og så kommer der nok højst sandsynligt en merudgift for os, for at få en anden bil. Jeg tænker at vi nok aller højest vil kunne få 10.000 for vores, og tænker nok nærmere 8.000 som max. Men nu må vi se hvad de siger, for vi melder det nok. Det er jo det nemmeste, og gider ikke bede anden part om kontanter osv. for udbedring og hvad ved jeg. Men bare irriterende da den kørte upåklageligt til trods for at den var grim.

• #5   29. mar 2012 Det skal da uden tvivl meldes til forsikringen, og så går I bare ud og finder en bil i den prisklasse I nu engang har råd til - Jeg har i øvrigt en rigtig fin og billig Felicia til salg, hvis det er! smiley

• #7   29. mar 2012 Som tommelfinger regel kan det altid bedst betale sig at sælge bilen til forsikring end til en anden bruger.
    Så i burde få hvad den er værd. Det syntes jeg nu også man plejer at få...

• #8   29. mar 2012 Cool nok, og mange tak for indsparkene folkens.

Kommentér på:
Mulig totalskadet Alto, værdi?

Annonce