{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Flexlease EGEN bil
  • #2   17. maj 2012 Hvordan foregår det så?
    Skal jeg ikk "købe"/betale prisen af den bil uden afgift jeg leaser eller hvad har jeg af udgifter?
    Hvilket firma flexleaser du hos?

• #4   17. maj 2012 Du kan godt komme med bilen selv, men det bliver det ikke billigere af

• #6   17. maj 2012 passer ikk en skid folk snakker røven går her i bilgalleri!!!! du kan sagtens have din egen bil til leasing!!!!!!!

• #7   17. maj 2012 Firmaet skal stå som ejer af bilen.

Nogle fusker og lader som om firmaet ejer den. Men vil jeg aldrig turde gøre. For går firmaet konkurs så mister du din bil.

• #8   17. maj 2012 Øh jo, du kan selv komme med en bil, vil jeg da også selv.. Du henter selv en bil og kan lease den igennem et flexleasing firma smiley
    Jeg har haft kontakt til overnævnte firma og de skrev til mig, at jeg bare skulle hente en bil og så tage kontakt til dem igen..

• #9   17. maj 2012 Ja du kan godt selv hente den. Men de skal stadig købe den af dig uden afgift for at bilen kan leases ud!

• #10   18. maj 2012 Som der er sagt af de andre, så skal leasingfirmaet eje bilen, det vil sige at hvis du selv kommer med bilen, så skal de stadig have et startgebyr, og bilen skal overdrages til firmaet. Hvis de så går konkurs, så skal du aflevere bilen (selvom du selv har købt og betalt den uden afgift). Og den vil indgå i boet. Du får ingen penge tilbage.

Desuden er det lidt en tvist af reglerne, for oprindeligt må du ikke selv komme med bilen.

• #11   7. jul 2012 du kan jo altså bare få den bank til at lave et pantebrev i bilen, en rimelig nem og forholdsvis billig måde at sikre din bil på..

og jo, du kan sagdens selv komme med din bil til langt de fleste selvskaber.

• #12   22. jan 2013 det med bilen skal "købes" af firmaet er jo bare et stykke papir der skal laves smiley sådan er det her ude på landet hvertfald smiley kan godt være der står et beløb som de har købt bilen for men de penge har aldrig været der andet end på skrift smiley tag en snak med et af firmaerne smiley det er meet nemmere

• #13   22. jan 2013 tune inc p >> Og hvis så leasing selskabet går konkurs, så ryger bilen også, og så står du uden noget, da du selv har betalt bilen.

• #14   22. jan 2013 det er korrekt smiley men det er ikke sket her ude endnu men alt er relativt som du siger smiley

• Imran S
    Imran S Tilmeldt:
    apr 2013

Følger: 7 Følgere: 6 Svar: 10
    #15   10. apr 2013 Hej
    Jeg vil gerne komme lidt råd omkring leasing af bil hvis man selv henter den fra Tyskland.

Med de nye regler får leasingtageren større sikkerhed, da der er sat grænser for størrelsen på medfinansieringen/førstegangsydelsen. Det vil sige at leasingselskabet skal tage den største del af den økonomiske risiko. Det betyder selvfølgelig omvendt at de månedlige ydelser vil blive tilsvarende større.

Regelen er at leasingselskabet må max forlange op til 35% af indkøbsprisen ex afgift som sikkerhed/dep.

/Imran

Kommentér på:
Flexlease EGEN bil

Annonce