{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.316 visninger | Oprettet:

Hærværk IGEN! {{forumTopicSubject}}

Hey allesammen.

Jeg kom ned til bilen her til morgen og så at nogen spassere havde brækket mit spejl af IGEN! Denne gang har det så også lavet en bule i stolen samt ridser på døren smiley
Det er meldt til politiet men der vel ikke andet man kan gøre? Føler mig lidt hjælpeløs her og meget frusteret. Min forsikring dækker ikke hærværk. Det var ikke sket for andre biler.

Vi glemte at slå spejlene op igår aftes, om det havde gjort nogen forskel ved jeg ikke.

Mvh Daniel

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hærværk IGEN!
  • #1   27. jun 2012 Utroligt som folk er blevet nu til dags smiley
    Det er folk som har så pisse ondt i røven over at der holder en flot bil! Har selv oplevet det på min også. skaffede mig en garage, så stoppede det heldigvis! Du skulle være lovligt at gøre som ham makkeren der gav ham der havde tag hans bil en masse slag!

Føler med dig!!

• #2   27. jun 2012 Bufast ja nemlig jeg har heldigvis også købt hus i et fredeligt kvarter med indflytning om 3 måneder. Men det er da vildt skræmmende at man ikke kan have sin bil i fred. smiley

Mange tak du.

• #3   27. jun 2012 det er pisse irriterende, jeg har også problemer med nogle personer i mit område... Men vær glad for at de "nøjes" med at ødelægge noget, i stedet for at løbe med bilen.....

• #4   27. jun 2012 Føler med dig. Har også lige fået sparket sidespejlet at den golf 4 min kæreste køre i og nogle ruko straferinger smiley og den kan man bestemt ikke være misundelig på da den er hjemme malet og ligner lort

• #5   27. jun 2012 Ja, sådan er det desværre i nutidens Danmark smiley
    - Folk kan ikke kende forskel på dit og mit.

Sæt en alarm i bilen, så har du vel en større chance for at fange ham/hende/dem der gør det.

Ellers skal du vel sætte noget video overvågning op.

• #6   27. jun 2012 Jeg har fået sparket min venstre forskærm og et eller andet er blevet hakket ned i kølerhjelmen. Bulerne i forskærmen har skubbet så meget til forlygten at 2 af ophængene knækkede helt over.

Man bliver lidt trist når man ser det, og endnu mere trist over at det er for egen regning.

• #7   27. jun 2012 Jeg har også overvejet det med overvågning men når jeg skal flytte om 3 måneder så er pengene ikke til det. Ja det er bare sådan noget pis at man står HELT selv med regningen! Selvom der kom alarm i ville jeg ikke kunne høre det da jeg bor på 2 sal.

Men hvor er det bare fucked af man ikke kan have sin bil i fred uden alarmer og overvågning.

• #8   27. jun 2012 har prøvet at få nøglerids mens jeg var kort tid inde på macD smiley

• #9   27. jun 2012 Dækker indbo'et ikke?? eller er det kun på egen grund?

Kommentér på:
Hærværk IGEN!

Annonce