{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.583 visninger | Oprettet:

Søren M
Søren M
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Er blevet påkørt {{forumTopicSubject}}

Hej alle

Jeg blev påkørt for godt og vel 1 måned siden nu. Og blev enig med manden om at vi ikke ringede til politiet eller noget . bare han erstattede min cykel. og det var fint.
og så fik jeg en pris på at få lavet min cykel, og skrev det til ham.
men han kommer ikk med de penge han bliver ved med at træk den.

Hvad kan man lige gøre nu?
er det ikke lidt for sent at kontakte politiet?
har kun mobil nr og han reg nr på bilen.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er blevet påkørt
  • #3   19. aug 2012 Jeg har engang skudt efter en mand på køge bugt motorvejen der gik 1½ år før policen hentede mig. Så 2 mdr. er ingenting.

• #4   19. aug 2012 det er heller ikke for sent og melde det til dit forsikringsselskab bare du har en eller anden form for forsikring så er de ligeglade så længe det ikke er din skyld

• #5   19. aug 2012 Skuddrama / smadret cykel.. Nå ja, kartoffel kartoffel :-\

• Søren M
    Søren M Tilmeldt:
    jan 2011

#6   19. aug 2012 Tænkte os lidt det samme Lars N :b men yes tak for det

• Søren M
    Søren M Tilmeldt:
    jan 2011

#7   19. aug 2012 Men hvordan skal jeg kunne bevise det ? skal jeg vel kunne for at få startet en sag op?

• #8   19. aug 2012 man har op til 6 måneder til at anmelde til forsikringen, og politiet.

men lad vær med at skrive til ham at du kontakter politiet, han har fået de chancer han skal have for at give dig penge - så ned på den lokale policestation og snak med dem, husk at have evt. sms eller andet på skrift med ned til dem.

• #9   19. aug 2012 Enig med Kim.. I har lavet en aftale og den skider han tydeligvis højt og flot på.. Så kan han ligeså godt få et rap over nallerne .. Jeg havde sku ik ventet mere end en måned! Med mindre det self er et større beløb og hans undskyldninger er vandtætte - det jo fx ikke alle der lige kan smide 1klo til en anden mands cykel her og nu.. Men hvis han ikke svarer så det åbenlyst skinken tror han kan slippe.. Ind og snak med Bent ! smiley

Kommentér på:
Er blevet påkørt

Annonce