{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.306 visninger | Oprettet:

Skænderi om annonce på Dba {{forumTopicSubject}}

Hej, på dba hedder jeg bonderøven, alt foregår på god gammeldag maner.

Jeg har en cabrio til salg, en klovnet sælger skriver gennem 1 måned irrelevant. Selvom det er frabedt. Ingen bytte står der 3 gange i annoncen.

ham her fjolset har hans mor og sager han vil give i bytte...gentagne gange skriver han vil bytte hallo og hvorfor jeg ikke svarer.

Da jeg kører god gammeldags stil, beder ham om sende flaskepost om hans biler samt foto af dem..

Nu er ha flippet, overspammer min annonce med stortset alle trusler da jeg er useriøs og hart spildt hans tid,samt han vil politianmelde mig:)

Mon det eren psykisk syg eller findes der den slags syge mennesker der kun ser sigselv ikke andet?

Hvordan kommer jeg af med ham?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skænderi om annonce på Dba
  • #1   27. aug 2012 Anmeld ham til DBA

• #2   27. aug 2012 Fjerner chatten på annoncen? Opretter den et andet sted. Hvor længe vil du også have bilen tilsalg ?

• ­
    ­ Tilmeldt:
    mar 2006

Følger: 1 Emner: 30 Svar: 536
    #3   27. aug 2012 Vil han giv sin mor i bytte eller hvad ?

• #4   27. aug 2012 tag hans mor og behold bilen smiley

• #6   27. aug 2012 Hvilken bil sælger du.? Evt link

• #7   27. aug 2012 Har trykket anmeld men ikke sket noget endnu, har de noget tid på hvor længe der gør før suppert tjekker?
    han skriver privat men kan support læse det?

manden er flippet helt over jeg bad ham sende flaskepost med hans bils informationer;)
    Men han burde fatte jeg ik bytter;)

• #8   27. aug 2012 Bagermester,
    jeg har en Bmw 330 cti Godkendt med biturbo årg 2001 ,har gjort annoncen inaktiv nu indtil support gør noget ved ham fjolset der har fyldt annoncen med over 50 mails;)

• #10   27. aug 2012 haha skal du ikke tage dig af, de skulle lave et system så man kan blokere enkelte brugere smiley

minder mig om dengang en eller anden kaldte mig en dum mand og racist og jeg ved ikke hvad og havde ikke engang sagt noget med "din slags" eller noget som helst haha smiley han bød 7.000 for en bil jeg solgte til 33.000 smiley

• #11   27. aug 2012 Det er sgu go humor den med flaskeposten. Jeg er selv blevet truet med tæsk i en hbytte handel mellem gps og en mobil, fordi han mente jeg havde snydt ham. Jeg måtte så forklare ham, at det rent faktisk var mig der var blevet snydt, og at hans trusler var nok til en politianmeldelse, så blev han rolig.

Ham du beskriver lyder som en jeg havde en kort samtale med, da jeg havde en bil til salg. Han bød 7000 for en bil hvor der stod at den ikke vil blive solgt for mindre end 25000 hvilket i forvejen var 10000 under prisen hvad de biler magen til stod til.
    Så brændte han helt af. Om jeg ikke var klar over at der var finanskrise, og ingen folkihavde penge, og jeg skulle bare brænde op i helvede, og han ville komme den efterfølgende fredag, og hjælpe mig på vej der ned.
    Og sådan fortsatte han i den tone. Jeg vurderede at han nok stod lidt højt i tændingen, og anmeldte ham. DBA gjorde dog intet ved det. Og jeg blev da os slemt skuffet, da jeg stod der med kaffen klar, og han så ikke dukkede op.

• #12   27. aug 2012 Nicholai det lyder næsten som ham der lige har budt mig 3500 for min tds, han gik dog op på 5000 da jeg mente at han manglede et nul i første bud...og på de 5 k skrev jeg bare glem det du er jo ude i hampen mand.....så kom svadaen med finanskrise og min bare røv. Det er vel en der tjener fedt på at røvrende lettere ofre end os...

• #13   27. aug 2012 Det lyder rigtig meget som ham. Jeg skrev os til ham at han nok burde og se på biler han havde råd til istedet. Nu hvor han ingen penge havde. Så blev han da først og fremmest hidsig smiley

• #14   27. aug 2012 hehe cool....

• #15   27. aug 2012 Jeg skriver bare OK til sådanne bud, og når vedkomne så endelig ringer, så spørger jeg hvornår han vil betale resten. Der slutter samtalen så.

• #16   27. aug 2012 Det er jo ulempen ved nettet, og det er nok kommet for at blive....

Der er sgu ikke mange der er særlig seriøse....

Men jeg ville nu også fravælge chatten.....

• #17   27. aug 2012 Er der ikke altid sådan nogle smiley

Jeg tager mig virkelig ikke af det. Tit skriver jeg i annoncen: FAST PRIS - DER INGEN GRUND TIL AT KONTAKTE MIG HVIS IKKE DU VIL GIVE DENNE; SPILD AF DIN OG MIN TID.

OG så ignorere jeg totalt bud under, sletter bare deres svar.

• #18   27. aug 2012 Lidt sent for dig nu, men til en anden gang. Svarer aldrig folk der skriver på mine annoncer. Slår spørgsmål / svar fra. Og dem der mailer ignorere jeg. Sælger en del på dba. Og har endnu tilgode at sælge til en "skriver" Alle mine salg er gået til folk der har ringet. De andre er bare tidsspilde.
    Har min MR2 på dba nu, og der er folk der skriver kl. 1 -2 -.3 om natten, tror det er folk der keder sig.

• #19   27. aug 2012 Cranky:
    Præcis som min statistik.

Jeg fandt min sidste bil kl 23.30, 2 timer efter jeg havde fået fri fra arbejde, og sendte straks sms og købte bilen da jeg kom hjem fra Norge 8 dage senere

• #20   27. aug 2012 jeghar nu solgt flere ting på dba udelukkende via mail eller chat korrespondance. Tit resevedele der skulle sendes. det behøver skam ikke være useriøst fordi man vælger skriftform, der skal syv til flere, så flere er vendt tilbage og købt mere stumper de manglede.

• #21   27. aug 2012 Jeg sælger også mest via mail/sms på DBA.. for jeg kan/vil ikke rende og tage min telefon hele tiden, f.eks. når jeg er på arbejdet for der kan jeg ikke tage den.

Kommentér på:
Skænderi om annonce på Dba

Annonce