1.956 visninger
|
Oprettet:
Snydt af ophugger {{forumTopicSubject}}
Købte et bundkar til min bil (xsara 2,0 16v benzin) fik et men til den gamle model så da jeg sender det retur vil han kun give mig det halve tilbage plus jeg skal betale porto begge veje kan det passe når det ham der laver fejlen?
Vi snakker om møldrup autolager så har 225 km gider man jo ikke lige og køre for og snakke med ham. For er han ikke til i telefonen.
aug 2008
Følger: 11 Følgere: 33 Biler: 3 Emner: 59 Svar: 11.050
Og har du givet han 100% korrekt info.....
maj 2010
Følger: 9 Følgere: 9 Biler: 4 Emner: 5 Svar: 73
sep 2006
Følger: 43 Følgere: 40 Biler: 3 Emner: 5 Svar: 25
maj 2012
Følger: 3 Følgere: 8 Emner: 104 Svar: 504
mar 2008
Følger: 88 Følgere: 91 Biler: 7 Emner: 82 Svar: 3.954
maj 2006
Følger: 29 Følgere: 85 Biler: 9 Emner: 14 Svar: 17.262
jun 2008
Følger: 22 Følgere: 19 Biler: 1 Emner: 61 Svar: 858
jul 2008
Følger: 13 Følgere: 10 Biler: 5 Emner: 52 Svar: 1.351
Om han vil/gør det er så en anden sag.. Han er jo ikke dum, han ved jo at du næppe vil køre den tur for at snakke med ham face to face.
Kender du nogen der bor i området, kan du jo få dem til at kigge forbi på dine vegne. (De skal selvfølgelig ikke være truende på nogen måde), Oftest hjælper det altså hvis man står på pladsen når man har noget at klage over.
feb 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Biler: 7 Emner: 73 Svar: 194
aug 2008
Følger: 11 Følgere: 33 Biler: 3 Emner: 59 Svar: 11.050
Rigtig mange tror de ved alt om deres bil, men nogle gange overlapper årgange og variant dem osv.
Men anyways.. et godt råd til en anden gange er...(brug fremover huggernes fælleslager osv.) og tage den del du skal have med til din nærmeste hugger, og bed ham om at skaffe det hjem, og betal hos ham med det samme, og vent på delen kommer, og når du så henter delen kan du sammenligne, det samme er et godt råd til alle det er i tvivl om hvad det korrekte er, og får de forkerte ting hjem.
jul 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 2 Svar: 288
Hvis du har købt den af ham i person, er det op til ham om han vil tage varen retur, så i dette tilfælde er det op til dig at bevise, at du oplyste 100% korrekt information og at fejlen derfor ikke kan være din. Så har han naturligvis pligt til at tage varen retur, eller tilbyde dig en vare der svarer til det du efterlyste. Det kan eksempelvis være en mail eller lignende.
Hvis det er sket telefonisk, er det nok svært at bevise - så er det op til den erhvervsdrivende at vise god vilje, hvilket ikke lyder som om vedkommende har lyst til her.
dec 2003
Følger: 79 Følgere: 78 Biler: 1 Emner: 74 Svar: 7.121
jan 2012
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 863
Snydt af ophugger