{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
976 visninger | Oprettet:

lidt hjælp ang lejlighed? {{forumTopicSubject}}

Hey BG. jeg står her med et lille spørgsmål som jeg tænkte nogen her måske havde oplevet før.

det ligger sig sådan at jeg i snart et år har kontaktet min udlejer over flere omgange ang at vandet i leligheden opfører sig mærkeligt. når jeg er i bad kan trykket pludseligt falde og stige til sindssygt varme temp. har ikke en måling men vi snakker over 50 grader.

det samme kan ske i køkkenet og med det vand kan jeg bogstaveligt lave te. og de har simpelthen bare ikke svaret på gentagne henvendelser.

samtidig har jeg kontaktet dem ang et ''hul'' under døren (under selve karmen) som de også har nægtet at besvare.

jeg ved de modtager mailen da de har svaret tilbage på andre emner i selv samme mail.

mit spørgsmål er så hvad kan jeg gøre?. vi går og overvejer at flytte og har overvejet at høre om jeg kan fraflytte lejligheden uden opsigelsesperiode når de ikke engang kan vedligeholde lejligheden til en beboelig stand.?

overvejer slf at snakke med en advokat engang mandag. men ville lige høre jer først smiley

-på forhånd tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  lidt hjælp ang lejlighed?
Kommentér på:
lidt hjælp ang lejlighed?

Annonce