{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så kan i klage over mekanikeren.
  • #2   4. okt 2012 hvordan hænger det sammen med flere solgt biler smiley bare nys

• #3   4. okt 2012 engros=salg uden garanti=bedere deal for forhandleren

• #4   4. okt 2012 Det er i forvejen ikke let at være brugtvognsforhandler.

• #5   4. okt 2012 Nej det er det ikke, men engang i mellem er det deres egen skyld de bliver kørt på smiley Alt for mange sælger en masse skrammel som de ikke engang selv aner hvad er

• #6   4. okt 2012 jeg synes regningen under 2000kr skal være momsfri og skattefri. Kick off for vores økonomi!!!

• #7   4. okt 2012 Det er sindsygt, .. hvad fanden forventer folk der køber en billig bil fra 0-30.000

det lamt, holder med forhandlerne og forstår godt de nødtil at svindle og hustle for at overleve og have en hæderlig forretning...

KØBT SOM BESET UDEN GARANTI JA TAK, TJEK HVAD DU KØBER - FØR DU KØBER !

• #8   4. okt 2012 Købte en Atos, den havde kørt 34.000 km siden sidste syn, så den var ærlig nok, og ja, han var lidt lusket sælgeren, men alt faldt fuldstændig i hak, ingen synderlige problemer med handlen.

• #9   4. okt 2012 folk tror at når de køber en bil til 15.000 får de en bil der er tip top... skal bilerne være i super stand bliver de bare dyere længere er den ikke.. alle forhandlerne kæmper om kunderne ved og være konkurencedygtige med prisen og det går ud over kvaliteten..... kom der en ny forhandler der solgte total iorden biler der alle var 10 20000 kr over de andre forhandlere ville han sikkert ikke sælge en skid

• #10   4. nov 2012 om bilen er billig eller dyr er ligemeget... så må de bare skriv hvad den fejler og skrive det i kontrakten så køber ved det istedet for at lyve om det smiley

• #11   4. nov 2012 er jeg den eneste der er træt at værd 3.bil eller mere er Angros salg inde på Bilbasen.
    sider og kigger efter bil ret ofte og hvor er det træls at sku se en mulion biler jeg ikke kan købe ude CVR nummer. jo kunne få min ven til at købe den og så købe privat af ham men fuck det er noget omstændigt noget...
    syntes mange folk forlanger for meget i kontrast til den pris de giver. og en bil til 10.000kr ja så skal man være glad hvis den bare vil starte.. .

• #12   4. nov 2012 Vil klart hellere betale det ekstra og så være sikker. Autoforum i Silkeborg tilbyder en fuld FDM test af bilen inden de sælger dem. Det er sku i orden. Så har både sælger og køber noget at forholde sig til.

• #14   4. nov 2012 hoste h
    søger mellem 20-50.000 kr- så søger jeg på et mærke måske en bestemt serie. ville sku være skønt med en fungtion der slå Agro og de der leising fra.
    ikke fordi jeg forventer en E36 328i til 20.000kr. men under 50.000 hos forhandler burde være muligt.

Kommentér på:
Så kan i klage over mekanikeren.

Annonce