Hæftelser i bil fra tidlig ejer {{forumTopicSubject}}
Hej
Jeg har købt en bil, for snart 1 år siden, og dengang var der hæftelser i bilen, men de blev betalt da jeg købte den.
Det fik jeg skrevet i vores slutpapir og fik brev fra hans bankmand, men hæftelserne står der stadig, og manden siger der er betalt og han ikke ved hvad han skal gøre.
Det er noget med han havde en af de der banker som gik konkurs, så der har været lidt bøvl siger han, med at få de rigtige info'er af hans nuværende bankmand. Men det skulle være betalt.
Jeg mener så at hvis det er betalt, så skal han jo ha haft en form for kvitt på det, enten fra banken eller andet sted fra, så man kan se det, og så er det jo let at fjerne hvis det er sket en fejl ved tinglys styrrelsen.
Men jeg gider nu ikke mere tovtrækkeri, så hvad skal jeg gøre?
Kan min bankmand gøre noget? skal jeg til en advokat? eller hvad gør jeg?
Håber der er nogle der kan svare på det, og ikke alt for meget OT
Toby
jan 2011
Følger: 38 Følgere: 34 Biler: 1 Emner: 31 Svar: 875
dec 2012
Følger: 1 Biler: 1 Emner: 3 Svar: 326
mar 2009
Følger: 3 Følgere: 2 Biler: 1 Emner: 30 Svar: 299
Jeg ville, hvis banken stadig eksisterer eller hvis en anden bank har overtaget den (evt. finansiel stabilitet) sende en mail direkte til dem med en kopi af slutsedlen + lovningen på aflysning fra banken og gøre dem opmærksom på at de har et hængeparti du gerne vil have dem til at få afsluttet hurtigst muligt, ved at aflyse pantet jf. aftale.
Måske vil din bank også hjælpe dig med det...
okt 2008
Følger: 19 Følgere: 21 Biler: 1 Emner: 152 Svar: 764
jun 2007
Følger: 10 Følgere: 10 Biler: 2 Emner: 165 Svar: 3.410
jul 2008
Følger: 21 Følgere: 20 Biler: 7 Emner: 252 Svar: 482
jan 2011
Følger: 38 Følgere: 34 Biler: 1 Emner: 31 Svar: 875
okt 2004
Følger: 42 Følgere: 44 Biler: 1 Emner: 48 Svar: 1.696
Først hvilken bank har pant i bilen? kom evt. med bilen reg. nummer-
Hæftelser i bil fra tidlig ejer