Hjælp til skats´s hjemmeside ang registreringsafgift {{forumTopicSubject}}
Har kigget lidt på denne BMW, men kan ik finde ud af skat´s hjemmeside så man kan se nogenlunde hva den vil koste i afgift og om det overhovedet kan betale sig og importere en fra udlandet. Håber der er en der kan hjælpe mig På forhånd tak
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bmw-325i-e46-lpg-xenon-mp3-klima-ledersitze-d%C3%BCsseldorf/173097551.html?lang=de&pageNumber=1&__lp=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=13&makeModelVariant1.modelDescription=e46&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&makeModelVariantExclusion1.searchInFreetext=false&minPowerAsArray=109&minPowerAsArray=KW&maxPowerAsArray=147&maxPowerAsArray=KW&minFirstRegistrationDate=1999-01-01&negativeFeatures=EXPORT
jul 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 2 Svar: 288
Hvis der er en afgiftsvurdering der er flere år tilbage, så er det klart at den naturligvis er lavere i dag.
Men som noget helt andet, så kan der muligvis blive problemer med at få lige netop den der ind i Danmark, når den har fået monteret gas-anlæg. Jeg er ikke sikker på de præcise regler, men jeg mener ikke at danske personkøretøjer må have monteret sådan et.
jan 2008
Følger: 47 Følgere: 52 Biler: 4 Emner: 187 Svar: 321
jul 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 2 Svar: 288
Det er dog heller ikke meget dyrere, naturligvis afhængigt af hvor langt væk man henter fra. Fordelen er at man har et langt større udvalg, og derfor har muligvis for at finde et eksemplar som er mere veludstyret og/eller i bedre stand.
Hjælp til skats´s hjemmeside ang registreringsafgift