{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til skats´s hjemmeside ang registreringsafgift
  • #1   14. jan 2013 http://www.skat.dk/SKAT.aspx?oId=171 - Så finder du bare en der minder lidt om din i alder og kilometertal, og derefter kan du se hvad folk har betalt tidligere.

    Hvis der er en afgiftsvurdering der er flere år tilbage, så er det klart at den naturligvis er lavere i dag.

    Men som noget helt andet, så kan der muligvis blive problemer med at få lige netop den der ind i Danmark, når den har fået monteret gas-anlæg. Jeg er ikke sikker på de præcise regler, men jeg mener ikke at danske personkøretøjer må have monteret sådan et.


  • #2   14. jan 2013 Tak men som jeg kan se kan det ik betale sig og hente en hjem alt efter hva de koster herhjemme.

  • #3   14. jan 2013 Som tommelfingerregel kan det sjældent betale sig økonomisk at hente en bil fra udlandet. Så havde alle gjort det. smiley

    Det er dog heller ikke meget dyrere, naturligvis afhængigt af hvor langt væk man henter fra. Fordelen er at man har et langt større udvalg, og derfor har muligvis for at finde et eksemplar som er mere veludstyret og/eller i bedre stand.


Kommentér på:
Hjælp til skats´s hjemmeside ang registreringsafgift

Annonce