{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.625 visninger | Oprettet:

Håbløs at få reg attest på en bil. {{forumTopicSubject}}

Hej bilgalleri, jeg står med et problem, og vil høre om i har noget konstruktiv kritik omkring hvad man kan gøre i sådan en situation.

En af mine kammerater har et lager med autodele, og en af dagene, får han et opkald om en golf som ejeren bare skal af med, denne ejer lover at skaffe en ny registrerings attest på bilen, da der ingen papire er på den. Siden min kammerat ikke havde tid til personligt at hente bilen, fik han 2 andre kammerater til at hente den for ham.
De 2 der hentede bilen fik IKKE lavet en slutseddel eller fuldmagt, da tidligere ejer lovede at skaffe registrerings attesten, og det stolede vi jo på fordi manden før havde været og handlet reservedele der.

Nu spoler vi tiden frem, der er gået 1 måned, og manden tager ikke telefonen, svarer ikke på sms eller andet.
Vi har et navn, og en mulig adresse.

Jeg har personligt snakket med SKAT, og fortalt dem sagen, og de ville hverken oplyse fulde navn, eller bopæl (Ja de må de jo self ikke)
Jeg har også snakket med politiet, og ide bare fået en skidebalde for ikke at have noget på skrift (men igen, jeg har ikke taget imod bilen)
Derudover er den self ikke stjålent, og de sagde de ville prøve at få fat på ham, og hvis ikke de kunne så ville de ikke gøre mere ved det.
jeg har så fuldt bilen tilbage, og fundet ejerens kammerat som byggede på bilen, og han kunne sagtens få fat på ham (ejeren), da han prøvede at ringe til ham, og jeg kunne med det samme lægge mærke til at tonen ændrede sig ide han nævnte at vi stod og manglede de papire til bilen.

Det lyder til at den tidligere ejer INTET vil have med bilen at gøre længere, og det er her problemet er, for vi kan ikke skrotte bilen uden en registrerings attest..

Korte med det lange, Vi har en bil,nøgle, men ingen papire, og vi kan ikke få fat på tidligere eger, fordi han umiddelbart ikke vil have noget med bilen at gøre så vi kan ikke få den omregistreret.

Hvad kan man gøre i sådan en fucked op situation?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Håbløs at få reg attest på en bil.
Kommentér på:
Håbløs at få reg attest på en bil.

Annonce