{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.237 visninger | Oprettet:

Tonede sideruder/ forsikring {{forumTopicSubject}}

Hey bg.
¨
Har desværre store problemer med nogle forkerte render og kigger ind i bilen. Jeg har derfor tænkt mig at tone mine side ruder.

Nogle der ved hvad reglerne er?
Her tænker jeg forsikring hvis man skulle komme ud for en ulykke?'

Har tænkt det skulle være som i min gamle audi som jeg har vedhæftet billede af.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tonede sideruder/ forsikring
  • #1   30. mar 2013 I alle biler skal forruden og de forreste sideruder have en lysgennemgang på mindst 70%. Der må aldrig sættes solfilm eller lignende på de forreste ruder. Toning er kun lovlig som indfarvning fra fabrikkens side.

I personbiler er det nu tilladt at anvende solfilm på bagerste sideruder og bagruden, men hvis lysgennemgangen er under 70% skal bilen have et udvendigt højre sidespejl. Solfilm skal have en vis lysgennemgang, dvs. den må ikke være uigennemsigtig.

• #2   30. mar 2013 Jeps er med på det ikke er lovligt smiley
    men tænker mest på forsikring smiley

• #3   30. mar 2013 Kommer du i en ulykke f.eks ved udkørsel fra en sidevej med højrevigepligt, selvom de skulle holde for dig, så kan du være sikker på DU for skylden, hvis dit udsyn er begrænset pga. ulovligheder på bilen.

• #4   30. mar 2013 Stil dig selv spørgsmålet.
    - hvorfor skulle forsikringen dække noget som er ulovligt ?

• Mr. Gsi
    Mr. Gsi Online Tilmeldt:
    nov 2005

Følgere: 163 Biler: 5 Emner: 172 Svar: 12.162
    #5   30. mar 2013 og kan en forsikring slippe for og betale penge, så gør de det også gerne.

og du vil få mange henvendelser fra politi´et,
    da det er sådan noget de er rigtig meget efter nu,
    da de jo skal have penge i statskassen, så er det en oplagt mulighed for at tjerne lidt til den

Kommentér på:
Tonede sideruder/ forsikring

Annonce