{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.032 visninger | Oprettet:

Farveforskel efter rep. af skade. {{forumTopicSubject}}

Goddag

Jeg har fået lavet min bil efter en skade på den. Højre side af bilen stod for skud.

Højre forskærm, højre fordør, højre bagdør og bunden af højre bagskærm.

Men, man har simpelthen valgt at "klatmale" bagskærmen og polere det lidt ud. Jeg ser det meget tydeligt og et par andre der har set bilen efter jeg har fået den tilbage, ser det også med det samme.

Hvad har jeg ret til her?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Farveforskel efter rep. af skade.
  • #2   12. apr 2013 snak med forskringen (din egen) om det da de tager fat i modparten idet den skal være i samme stand som inden skaden

  • #3   12. apr 2013 Tilbage med den..

  • #4   12. apr 2013 Det første man gør er at nævne det for værkstedet..så tager de sig af det..tror du det retter sig ved at skrive her?

  • #5   12. apr 2013 Dennis J - Forhold dig venligst til mit spørgsmål. Det er en underlig ide at besvare et spørgsmål med et spørgsmål. Men hvis du har problemer med at gennemskue min tekst, så spørger jeg om " Hvad har jeg ret til?"

  • #6   12. apr 2013 Det giver jo lidt sig selv? Når værkstedet har lavet det forkert/dårligt så har du jo self ret til at få det gjort om.. Så tag dog og kontakt værkstedet i stedet for at skrive herinde..

  • #7   12. apr 2013 Kasper N - Kan godt lide at man ikke formår at læse et spørgsmål og besvare det, hvis man kender svaret.
    Jeg spørg om hvad jeg har ret til? Det er ikke for sjov at jeg har oprettet emnet under "jura og lovgivning".

    Men hvis det gør den store forskel for jer, så i rent faktisk kan besvare mit spørgsmål, så har jeg selvfølgelig snakket med værkstedet og den maler de har brugt. De er ikke interesseret i at lave det om.

    Så, hvad har jeg ret til?


  • #8   12. apr 2013 Layer - Dennis har stadigvæk en pointe som burde være svar på alt hvad du har at spørgsmål smiley

  • #9   12. apr 2013 en mindre farve forskell er kun at forvente.

    Hvis ikke værksted eller maler vil gøre noget ved det. så tag den videre til din forsikring. så sender de nok en taksator ud og vurdere om det skal laves om eller ej.

    Jeg fatter dog ikke at værkstedet ikke råbte stop hvis farve forskellen er så stor som du siger. Det gjorde vi ved det værksted jeg var ved. Husker en mondeo hvor forskellen var meget lille men den var der, der fik stoppede vi arbejdet og tog fat på maleren for at få en afklaring på "problemet". Det kunne desværre ikke laves bedre da det var en plast bagkofanger og malingen var ikke helt ens og reagerede ikke helt ens når det var metal og plast der skulle males på.


  • #11   12. apr 2013 Helt klart dårligt malerarbejde, underligt at værkstedet ikke vil rette en åbentlys fejl, og derved få en tilfreds kunde. Der er kun en vej, få din egen taksator til at besigtige bilen, så hvis han giver dig medhold, kommer der skred i sagen.

  • #12   12. apr 2013 Vi får simpelthen bare ikke til mere af forsikringen end hvad der rent faktisk er skadet.
    Er det en sølvfarvet bil der skal ha en ny forskærm, så får vi til at støve ud på døren, men sjældent til klappen osv.
    Nu ved jeg ikke hvad bil det drejer sig om, men som du snakker om med bagskærm er det meget naturligt at støve ud, hvis det er nede i knæstykket skaden/ridsen er.
    Der får vi intet af taksator til at dække/afmontere evt. bagrude baglygter mm. da den skal spotlakeres.
    Så hiv fat i din taksator når det værksted du har fået lavet det ved ikke vil føre sagen.
    Det er "desværre" på en skade som din vi udelukkende kan tjene lidt penge, sådan noget som at skifte en kofanger kan tit være tilsætning i forsikringsskader for et pladeværksted for SLET ikke at tale om totalskader, så kan være værkstedet i forvejen ikke snakke så godt med taksatoren at de ved han ikke vil gi mere.


  • #13   12. apr 2013 Det skal så lige siges jeg ikke er maler, men pladsmed på en karosseri fabrik hvor jeg også taksere biler osv. smiley

Kommentér på:
Farveforskel efter rep. af skade.

Annonce