{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.199 visninger | Oprettet:

I kan bare fuske løs {{forumTopicSubject}}

Oprettede for noget tid siden et emne om at en anden bruger havde skrevet til mig at han havde en vare til salg...jeg modtog aldrig varen, selvom jeg overførte pengene...

Da jeg ville have mine penge igen, truede han mig og jeg valgte derfor at politianmelde ham....

I dag modtager jeg så følgende:

"Jeg har i dag besluttet at stands efterforskningen mod xxx, i sagen hvor De i forbindelse med køb på internettet har overført 320kr. til sælgers konto uden at modtage den aftalte vare"

og så en masser sludder om at man ikke finder at han vil kunne dømmes i sagen....

Jeg er selvfølgelig velkommen til at køre en civil retssag mod ham, men ellers henvises jeg til at læse råd og retningslinjer for handel på internettet på forbrug.dk

Nå men det var jo egentlig også hvad jeg havde regnet med...men man bliver sgu alligevel lidt krænket på sin retsfølelse...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  I kan bare fuske løs
  • #1   3. maj 2013 Men kører du 3 km/t for stærkt, bliver du kastreret. Politiet tager kun sager der lander i deres skød...

• #2   3. maj 2013 Fedt så går jeg da bare igang med en masse annoncer;)

• #3   3. maj 2013 De har ikke ressourcer til så små sager pga. besparelser.

Og ja der er rig mulighed for at kører sagen civilt, men rent økonomisk kan det ikke betale sig, men for nogen er det en principsag - Kender til flere eksempler hvor vi snakker 100-200kr, men hvor folk ikke vil finde sig i at blive snydt - Og modparten skal jo som regel betale sagsomkostninger også, eller noget heraf hvis man vinder/får delvist medhold.

• #4   3. maj 2013 Ja der skal desværre større svindel til før end politiet gider røre ved det. Hvis du har 10 gode venner og kommer forbi hans bopæl, kan det være han er til at snakke med.

• #5   3. maj 2013 Ingen nyhed der, man kan i øvrigt heller ikke blive dømt hvis man har spyttet eller skubbet sine naboer, som politiet siger, de vurderer forseelsen som værende alt for lille ifht sagens omkostninger, så man skal bare spytte på folk man ser sig sur på og evt stjæle lidt penge af dem..

• #6   3. maj 2013 Har du ikke en adresse eller noget på ham, så du kan finde frem til den seje reje, der er så ussel at snyde folk?

Men gider du at sende et link til hans bruger over PB? Så kan mongolen ryge på filterlisten, så slipper man da for at blive snydt af ham, hvis man en dag vil købe noget som han ejer.

Men ja det er sørgeligt at politiet ikke vil gøre mere ved den slags..

• TruckerBenny A
    VIP
    TruckerBenny A Hjælpe-administrator

Følger: 101 Følgere: 93 Biler: 3 Emner: 402 Svar: 5.771
    #7   3. maj 2013 Jeg mener at når der er tale om et beløb for under 500 ,- eller sådan noget kan de intet gøre

• #8   3. maj 2013 Og det er selvfølgelig hverken fordi jeg skal tude eller hænge nogen ud....men altså jeg går ud fra at når det står sort på hvidt at jeg har handlet med ham, uden at modtage min vare...men jeg vil da opfordre til at hvis man kommer i kontakt med vedkommende, så handler man face 2 face....

• #9   3. maj 2013 Jeg modtog idag besked om at en person jeg blev snydt af vat dømt til at betale penge plus renter tilbage til mig. Det har taget et år men der er da sket noget.

• #11   3. maj 2013 Mister> han har slettet sin profil, men jeg tjekker løbende markedet for at se om der er en profil med hans billeder osv....jeg har adresse og alt på ham, men det er så langt fra mit hjem at jeg ender med at betale 2-3 gange så meget i benzin...og princip eller ej, synes jeg der er langt derop....hehe...

• #12   3. maj 2013 Lig lige et link ud her på denne side med manden så alle ved hvem han er han skulle stenes offentlig manden

• #13   3. maj 2013 Allan> profilen blev slettet desværre...da jeg orienterede ham om at politiet var indblandet forsvandt han på mystisk vis....

• #14   3. maj 2013 Ja idioter som ham burdes hænges op, det er personer som ham der gør en nervøs når man skal købe noget på nettet, og desværre sker det for tit, selvom man tager visse forhold.... smiley PS! Hvad skulle du købe, så kan man jo kikke efter det, måske er det samme person igen...Måske...;(

• #15   3. maj 2013 Brian som "El presidente" må du da ha nogle embedsmænd du kan sende op og banke ham med deres sorte postmapper;)

• #16   3. maj 2013 Han havde flere dele til salg til VAG-gruppen..bl.a. div. interiørplastic til golf 4...

Han kontaktede mig privat, da jeg søgte de to forreste dæmpere til en gevindundervogn....burde måske have syntes det var lidt uldent, da manden ikke havde annonce på dem, og virkede meget ivrig efter at handle, men så naiv er jeg nogle gange....

han påstod at havde droppet pakken af hos GLS, uden at få track and trace nummer...og da vi aftalte jeg skulle ha penge(hvilket han angivelig havde forsøgt 3 gange i 2 forskellige banker) retur påstod han hårdnakket at han havde sendt mig MMS med kvittering for overførsel....

• #20   3. maj 2013 Lidt offtopic men nogen der vil købe min g2 for 30k, den har kun kørt 5.000 og det kan ses i speedometeret!

• #21   3. maj 2013 det var ikke en opfordring til at fuske løs...:-P

• #22   3. maj 2013 Min golf er 100 gange pænere så men kun til den halve pris . Og speedo passer

Se DET er en god handel. Men sidste pris og kontant og hele pivtøjet

• #23   3. maj 2013 I kan da lige få det til at "skinne" herinde...Hahahaha...;)

• #26   3. maj 2013 sender dig lige en pb...

aner ikke om du evt. kender ham, men jeg kan fortælle dig at jeg fra start af forsøgte at løse det på en ordentlig måde, men bare fik en trussel retur....:-)

• #27   3. maj 2013 Det lyder fanema godt Doctor Madsen.. Overfører bare det fulde beløb, for du lyder virkelig troværdig og da jeg aldrig har mødt dig personligt, ja så lyder det som et godt tilbud, især nu da jeg har din mailadresse....;) smiley smiley smiley

• -Sørensen-
    -Sørensen- Tilmeldt:
    feb 2006

Følgere: 57 Svar: 902
    #28   3. maj 2013 Så er der jo kun selvtægt tilbage ..

profilbillede
  • #30   22. apr 2014 Har lige modtaget besked fra admin om at man ikke må opgive navn og bla bla bla på vedkommende....så tillader mig at antage at nogen har følt sig truffet...mon ikke vedkommende har fundet vej hertil igen? smiley

• #31   22. apr 2014 Hvem tror admin at de er,sheriffer eller hva,bare lig billed op af ham eller send det til mig så skal jeg sku gøre det for bg går åbenbart ind for at man godt må svindle smiley

Kommentér på:
I kan bare fuske løs

Annonce