{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.953 visninger | Oprettet:

fremgangs måden, ved manglende reg attest på camping vogn {{forumTopicSubject}}

min svigerfar, har fået 1 års tid siden, fået en camping vogn i noget bytte handel.

kan se inden på nummerplade.net, at det er en dansk, da den er før blevet synet i DK.
og jeg kan se sidste reg nummer, når jeg slå stel nummeret op,

problemet er, at der var ikke plader på, samt ham der havde den før, havde ikke eller kunne ikke finde papir til den.

og nu snakke min sviger far om og få den synet og få plader på den,

men hvordan skaffer man papir, når manden, min svigerfar handlede med er død, i mellem tiden,

og vi aner ikke hvorfra den kommer.

kan man kontakte skat,

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  fremgangs måden, ved manglende reg attest på camping vogn
  • #1   8. maj 2013 Medmindre i har en købskontrakt fra tidligere registrerede ejer, bliver det en sej kamp at få en ny attest.

• #2   8. maj 2013 I skal have en underskrift fra den tidligere registrerede ejer - altså personen der har stået på den seneste reg. attest.

Ved i ikke hvem det er, eller kan spore jer tilbage via købet af den, så har i jer et glimrende hønsehus.

Og i kan godt kontakte skat, men skat må ikke give jer oplysninger om ejerforhold.

• #3   9. maj 2013 har stået i 100% samme situation med en nyere knallert 30 (også med plade og reg-attest) forrige ejer døde også i mellemtiden og jeg stod uden håb og attest på knaldpotten. jeg solgte den til en kammerat som nu har begge dele iorden på den.så det kan lade sig gøre! han nægter bare som det svin han er, at fortælle hvad han gjorde, eftersom jeg har en 2. kammerat der står med en 306´er uden attest ligeså.
    held og lykke, og giv ikke op, det kan lade sig gøre.
    god helligdagsferie smiley

• #4   9. maj 2013 jeg tror jeg kontakter skat, og høre dem ad,
    det er ikke fordi det er en super moderne camping vogn,

da vi ikke har de store penge (1 kontanthjæl og mig på su)
    har vi fået lov til at låne den, til sommer,

men jeg vil ikke køre med den med mindre der er lovlige plader på den.

da den blev afleveret til min svigerfar, sad der en plade fra en camplel på den.
    den sidder der stadig, men jeg skal ikke risikere og køre med det,

det kan bliver dyrt

• #5   9. maj 2013 Hvis tidligere ejer er død, skal i have fat i evt. arvinger, og de skal forsøge at få fat i regattesten...

Du kan INTET gøre selv. og tvivler stærkt på at skat kan hjælpe dig, jo måske med info om hvad han hed, den tidligere ejer,, men det skal "vist" en tur forbi skifteretten....

Og kender i ikke personerne, så er campingvognen sikkert død...

Kommentér på:
fremgangs måden, ved manglende reg attest på camping vogn

Annonce