{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.864 visninger | Oprettet:

Zafira nedvejning ca pris? {{forumTopicSubject}}

er lige startet op som selvstændig og har kigget lidt efter en firma vogn.
vil købe billig bil og indregistrere privat og derved få km penge for det kan bedst betale sig for mig.

har kigget på zafira og sportvan. årgang 1998 - 2004
vil gerne have en nedvejet men synes ikke der er så mange til en god pris og samtiddig god stand.

hvad koster det ca at nedveje en zafira 2,0 dti eller sportsvan 2,2 td
og hvordan får man dem nedvejet?

På forhånd tak for svarene smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Zafira nedvejning ca pris?
  • #1   21. jul 2013 http://lmgtfy.com/?q=Nedvejning+af+bil

Så er bare at gå i krig

• #3   21. jul 2013 Hej. Jeg nedvejede min Opel Meriva 2004 fra 2025 kg til 2000 kg. og det kostede ca. 7500 kr.

Jeg syntes det var et lidt besværligt forløb, som for mit vedkommende tog 8 mrd. før det hele var iorden. Så hvis du vil undgå alt det bøvl kan du med fordel betale lidt mere og bruge et af de overstående links, som de andre har posted.

mvh.

Tim

• #4   21. jul 2013 Da jeg nedvejede min Altea, tog det 3 dage via skat.dk.
    Alt kan gøres på skat.dk, så hvorfor betale et firma for noget det tager 5 min at ordne i din skattemappe. Ved slet ikke hvad det er nedvejning.dk tager sig betalt for, da der slet ikke er noget papirarbejde?

• #5   21. jul 2013 Jeg har fået nedvejet min Zafira A OPC og det kostede mig 5400,- så kunne kun forestille mig at en 2.0dti eller 2.2dti vil være billigere.

• #6   21. jul 2013 vil det sige jeg bare kan gå ind på skat.dk og taste den gennemsnitslige pris jeg har fundet på x antal biler i samme stand, km, årgang, tilbehør osv. og derefter få afvide hvad jeg skal betale i 50-95% afgift.
    og kan se på nedvejning.dk at det vil koste 2500 i forskelsafgift er det prisen til staten eller er det det de tager for det?

TDI power hvad skal vi helt præcis bruge forum til hvis vi ikke kan stille spørgsmål her? så synes jeg da du skal skrive til bazoom gruppen at du ønsker forum slettet! Jeg brugte ikke google fordi jeg søger personer der har fået det gjort, og ved om der er skjulte gebyre og andre ting man skal tage i betragtning.

• #7   21. jul 2013 bite me. Jeg har kigget lidt rundt og den jeg har kigget på har en pris på 12500 og har fundet mindst 20 stk samme stand syn osv osv, og hvis de tager efter den egentlige handels pris og ikke hvad der er et klogt hoved der mener den er værd, så kunne jeg heller ikke forestille mig det blev vildt dyrt smiley

• #8   21. jul 2013 En bekendts datter fik også vejet sin Zafira A OPC ned og det var i samme leje som min også kostede smiley

Hvordan det foregår i praksis. Jeg skulle have min bil synet da den havde stået længe uden plader, da jeg så stod i synshallen oplyste jeg det bare der og så klarede de det hele, 1 uge efter fik jeg en opringning fra synshallen af de havde fået en afgørelse på afgiften og jeg bare skulle komme ned og betale den og vupti så var den nedvejet smiley

Hvordan de fastsætter afgiften skal jeg lade være usagt, men de skriver jo selv ud fra handelsprisen i DK. Jeg ved ikke om de har nogle lister hvor der står handelspriser på eller om de tager fat i forhandlere og får en pris fra dem.

• #9   21. jul 2013 nej det er da et godt spørgsmål smiley men jeg tror nu jeg ordner det over skat's hjemmeside for den jeg har kig på har over et år til syn og pengene er desværre ikke hvad de har været i sådan en opstarts face så der skal jo spares hvor der kan smiley

• #10   21. jul 2013 Du slipper ikke for syn, den skal synes ved nedvejning

• #11   21. jul 2013 ok ja det er jo også en detalje der er dejlig at vide men tak for hjælpen alle sammen tror jeg har nogenlunde styr på det nu smiley

Kommentér på:
Zafira nedvejning ca pris?

Annonce