1.864 visninger
|
Oprettet:
Zafira nedvejning ca pris? {{forumTopicSubject}}
er lige startet op som selvstændig og har kigget lidt efter en firma vogn.
vil købe billig bil og indregistrere privat og derved få km penge for det kan bedst betale sig for mig.
har kigget på zafira og sportvan. årgang 1998 - 2004
vil gerne have en nedvejet men synes ikke der er så mange til en god pris og samtiddig god stand.
hvad koster det ca at nedveje en zafira 2,0 dti eller sportsvan 2,2 td
og hvordan får man dem nedvejet?
På forhånd tak for svarene
jun 2012
Følger: 4 Følgere: 3 Biler: 2 Emner: 6 Svar: 759
Så er bare at gå i krig
feb 2007
Følger: 12 Følgere: 11 Biler: 3 Emner: 6 Svar: 14
Jeg syntes det var et lidt besværligt forløb, som for mit vedkommende tog 8 mrd. før det hele var iorden. Så hvis du vil undgå alt det bøvl kan du med fordel betale lidt mere og bruge et af de overstående links, som de andre har posted.
mvh.
Tim
sep 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Biler: 3 Emner: 16 Svar: 39
Alt kan gøres på skat.dk, så hvorfor betale et firma for noget det tager 5 min at ordne i din skattemappe. Ved slet ikke hvad det er nedvejning.dk tager sig betalt for, da der slet ikke er noget papirarbejde?
feb 2003
Følger: 129 Følgere: 136 Biler: 15 Emner: 82 Svar: 1.655
maj 2007
Følger: 23 Følgere: 23 Biler: 2 Emner: 89 Svar: 364
og kan se på nedvejning.dk at det vil koste 2500 i forskelsafgift er det prisen til staten eller er det det de tager for det?
TDI power hvad skal vi helt præcis bruge forum til hvis vi ikke kan stille spørgsmål her? så synes jeg da du skal skrive til bazoom gruppen at du ønsker forum slettet! Jeg brugte ikke google fordi jeg søger personer der har fået det gjort, og ved om der er skjulte gebyre og andre ting man skal tage i betragtning.
maj 2007
feb 2003
Følger: 129 Følgere: 136 Biler: 15 Emner: 82 Svar: 1.655
Hvordan det foregår i praksis. Jeg skulle have min bil synet da den havde stået længe uden plader, da jeg så stod i synshallen oplyste jeg det bare der og så klarede de det hele, 1 uge efter fik jeg en opringning fra synshallen af de havde fået en afgørelse på afgiften og jeg bare skulle komme ned og betale den og vupti så var den nedvejet
Hvordan de fastsætter afgiften skal jeg lade være usagt, men de skriver jo selv ud fra handelsprisen i DK. Jeg ved ikke om de har nogle lister hvor der står handelspriser på eller om de tager fat i forhandlere og får en pris fra dem.
maj 2007
sep 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Biler: 3 Emner: 16 Svar: 39
maj 2007
Zafira nedvejning ca pris?