{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.209 visninger | Oprettet:

R
R
Følger: 6 Følgere: 17 Emner: 516 Svar: 2.803

Hvilken Tv/internet Pakke skal man vælge ?? {{forumTopicSubject}}

Skal ha noget Tv abonnent og internet i sommerhuset da jeg absolut intet signal har fra mit trådløse netværk på Mobilen..

Jeg har seas strøm dernede og kan se bla Waoo kan gi mig fibernet hvor f.eks Telia ikke dækker ( svalmosevej - strøby) men kan det passe det tager 4-8 uger og få installeret ? Synes jeg der står på deres hjemmeside..

Nå men skal bare ha noget trådløst netværk til surfing i hytten og en lille tv pakke.
Hvilken udbyder har de bedste priser og er mest gennemskuelig..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilken Tv/internet Pakke skal man vælge ??
  • #1   25. aug 2013 Altså herhjemme har vi tv og internet fra yousee og det fungere sku fint syntes jeg.

• #2   25. aug 2013 For at gøre en lang historie kort . Priserne er stort set ens . De pakker det bare ind på forskellige måder . Jeg har lige bestilt waoo for nylig i mit hus . Der skulle jeg forvente 12 ugers ventetid da de skulle have et firma ud og grave det ind først

• #3   25. aug 2013 Waoo! 3 Lille TV Pakke
    30/30 Mbit/s (50/50 Mbit/s i 6 mdr.)
    Telefoni Fri Fastnet
    Waoo! Lille TV Pakke
    kr. 249,00
    pr. md.
    Rediger vare
    kr. 249,00
    I alt pr. md.
    Fortsæt bestilling
    Samlet pris i bindingsperioden
    Bindingsperiode 6 mdr. Samlet abonnement kr. 1494,00 TV Servicegebyr i bindingsperioden kr. 399,00 Bokshåndtering kr. 198,00
    Samlet pris i bindingsperioden kr. 2091,00
    Månedlig normalpris efter bindingsperiode kr. 477,00

Kan det gøres bedre billigere ?

Kan se den efter 6 mdr vil koste 480 kr om måneden, hvilket jo er en slat..

Jonas jeg giver lige yousee et kig

• #4   25. aug 2013 Yousee er ligeså dyrt hvis ikke dyrere .. som sagt koster kanalerne det samme for selskaberne så derfor ender priserne få kr fra hinanden .. jeg kan ikke få yousee herude . Og Tdc kan kun levere 5mbit herude .. yousee er kun hvis du har kabel tv

• #5   25. aug 2013 Okay - hvis det er prisen er det jo prisen smiley jeg ville bare hører om der var bedre alternativer.. Men hopper nok på det Waoo så smiley

• #6   25. aug 2013 Hvor har du nu? mange har gode rabatter på "forbindelse til nr 2 i sommerhuset"

• #7   25. aug 2013 Alternativt kan du til Internet delen forsøge ad med et eksternt modem med SIM-kort og WIFI i. De kan af og til give bedre forbindelse end den der er i en telefon. Spørg din teleudbyder om du kan låne en UB et par dage, for at teste det inden du binder dig

• #8   25. aug 2013 Hvad med boxer og den største tv pakke, har ikke tjekket hvad det koster, men det kan bruges både hjemme og i sommerhuset(hvis man husker at tage det med).

Kommentér på:
Hvilken Tv/internet Pakke skal man vælge ??

Annonce