Fusk til Imac - 256 farver på skærm {{forumTopicSubject}}
Hola alle
jeg har i dag købt en kasse ældre mac spil på et loppemarked for en 50'er - så langt så godt - fatter squirrel skal til at game CIV II !!!
MEN MEN MEN - min mac (som kører på en nyere udgave af Mac-styre-fitte-li-fut) kan "kun" levere: tusinder af farver og milioner af farver.. og... alle mine dyrt indkøbte spil KRÆVER 256 farver for at kunne køre
At vælge 256 farver er simpelthen ikke en valgmulighed :(((
Er der nogen der har "en fusk" "en lusk" eller på anden vis ved hvordan man omgås dette?
OG - til alle Jer der PT sidder med en meget øm følelse i Jeres alt for snævre røvhul: NEJ - der er ikke tale om noget ulovligt. Det eneste jeg efterlyser er en simpel system-indstilling på min mac - eller - et fuldt lovligt freeware program til at gøre det. Jeg efterlyser ikke nogen form for ulovligheder - jeg efterlyser ikke "brændte spil" - jeg efterlyser ikke piratkort eller et overspillet VHS bånd. Har du derimod nogle silikonepatter du ikke har brug for, så send dem bare - patter kan man altid bruge - jo større jo bedre. Og - hvis du læser med Linse, så har jeg fået lov af Fru Egern til at gramse uhæmmet, skulle jeg få mulighed derfor.
"Jamen - hvorfor køber du ikke en PC, det er da bare SÅ meget bedre, bare fordi jeg har en" - svar: Jeg har en PC, jeg har også en x-box, jeg har en penis og mine sansers fulde brug. Problemet er bare, at hverken min penis, eller min PC, eller min x-box kan køre mac spil. Vil jeg spille CIV II er min mac min eneste mulighed.
Vi ses på Statoil, Jungs !!
jan 2007
Følgere: 89 Biler: 9 Emner: 1 Svar: 4.007
jun 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Biler: 2 Emner: 24 Svar: 77
Tilgiv mig, er ikke så fandens store Mac nørd. Men det er da en mulighed.
maj 2005
Følger: 25 Følgere: 33 Biler: 6 Emner: 649 Svar: 8.735
Win XP emulator er forsøgt - men - den vil slet ikke kendes ved mac-skiven
Fusk til Imac - 256 farver på skærm