RENAULT SCENIC E-TECH ELECTRIC - DIT VALG!
Slå lyden til
00:00
/
14:20
LIVE

NOW PLAYING

TOYOTA LANCERER SEKS NYE ELBILER!

NOW PLAYING

VW ID.4 GTX - OVERRASKER!

NOW PLAYING

TIL WAGRAIN OG HJEM I HALLES MINIBUS!

NOW PLAYING

MIN BMW E30 FÅR NY CHANCE

NOW PLAYING

NOW PLAYING

BYD TANG ER IKKE HELT FÆRDIGBAGT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

STATUS PÅ MIN BMW E30!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

TOPFART I VW ID.3 GTX!

NOW PLAYING

ALFA ROMEO JUNIOR - NOGET ER GALT!

NOW PLAYING

BYD ATTO 2 - OVERRASKER STORT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

AT ANMELDE EN SPRITBILIST!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NOW PLAYING

MERCEDES-BENZ G 580 - 100% ELEKTRISK G-KLASSE!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NY TESLA MODEL Y

NOW PLAYING

NOW PLAYING

POLESTAR 4 MED 1900 KG PÅ KROGEN!

NOW PLAYING

I AUDI A5 AVANT TIL ST. ANTON!

NOW PLAYING

KAN MIN BMW E30 REDDES?

NOW PLAYING

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til rep af kanttråd til robot plæneklipper 600 kr.
  • Opsætning af håndvaskamatur 500 kr.
  • Find fejl11 på opvaskemaskine 250 kr.
  • VVS-installatører 1.950 kr.
  • Installation af nyt tv 500 kr.
  • Handyman til opsætning af brusesæt 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  indbrud
  • #1   30. aug 2013 Ringe til politiet, lave en civil anholdelse og selvfølgelig anvende selvforsvar hvis det bliver nødvendigt vil jeg tro

• #2   30. aug 2013 Jeg ku seriøst godt finde på at hogtie dem og hænge dem med hovedet nedaf i en lygtepæl.

• #3   30. aug 2013 Du må bruge den magt som er nødvendig. Nødværge.. Dvs vågner du ved at en brækker dit vindue op så råber du: HVAD FANDEN HAR DU GANG I.. Du må ikke trække dit jagtgevæør og skyde ham, du må ikke liste til siden med din jernstang og smadre når han kravler ind. Du må bruge den nødvendige magt i situationen... Råber du, han er ligeglad kravler ind, tyven trækker en kniv og siger: jeg slår dig ihjel.. så løb og lås dig inde.. Men du kan også bare smadre ham, da han har truet dig på livet. Ikke noget med at hoppe på hans hoved som pivskider gør i byen. Dette burde være forsåeligt.

• #4   30. aug 2013 Skyd pisset !!

• #6   30. aug 2013 Okay fedt. Jeg tænker bare, ja det er nok at gå til ekstremer. Men der er vel ikke nogen der ved de er i landet, så jeg tænker man dumper dem på åbent vand.

• #7   30. aug 2013 Ronni m: jeg har faktisk pålægs chokolade i køleskabet:)

• #8   30. aug 2013 det kan være lige meget hvad du siger/råber med mindre det er på polsk

• #9   30. aug 2013 Det våben man bruger, skal være tilsvarende det du bliver angrebet med - altså kniv mod kniv og næver mod næver... ikke noget med jagtgevær mod kniv fx.

• #11   30. aug 2013 Sucks... lorte land. De ved jo godt at det de laver er ulovligt, grunden er jo bare at politiet ikkr gør noget ved det.

• #13   30. aug 2013 Ja det ville jeg nok også gøre.

• #14   30. aug 2013 Ja, jeg vil også hellere dømmes af 12, end bæres af 6.

Men hvis det skal være lovligt/straffrit, så må du fx. gerne forsvare dig med en jernstang af en art mod en, der angriber dig med kniv.

• #15   30. aug 2013 Du må ikke gøre en skid. Hvis du f.eks brækker armen på ham får du bøde og evt fængselsstraf for vold

• #16   30. aug 2013 Det jeg nævner er KUN ved angreb. Du må self. ikke løbe manden op og tæske ham el. hvad man nu har lyst til.

• #17   30. aug 2013 Frederik, præcis derfor de bare skal skaffes af vejen uden der er nogen der finder ud af det;)

• #19   30. aug 2013 Altså det det med kniv mod kniv osv.. Hvis han står med en kniv/bat og jeg kommer rundt om hjørnet med jagtgeværet så er der ikke noget kniv mod jagtgevær..

Det bliver hvad jeg siger !

• #20   30. aug 2013 Ikke særlig meget.

Få sat en alarm op, hvis du og i en risiko område. Det er den bedste forebyggelse du kan lave.

• #22   30. aug 2013 Jamen så håber jeg da at polakken har en stor kanon med smiley

• #23   30. aug 2013 Her hvor jeg bor i ingenmandsland der trækker den Svenske bonde sin bøsse og råber FORSVIND eller jeg skyder. Der lyder et advarselsskud og mere bliver det ikke til. Vi har rigtig mange problemer heroppe med de såkaldte "bærplukkere" (Østlændinge der kommer for at plukke bær i skoven og sælge dem til 12kr./kilo)
    Hver gang sæsonen er ved at være slut så stiger tyverierne med 95%..!!! Og det er uden pis. 95%

• #24   30. aug 2013 da vi i dk ikke må eje "skydevåben" eller tåregas . ville jeg nok sige hårlak og lighter smiley

• #25   30. aug 2013 Energi:

Er det noget du har noget konkret lovtekst på, eller er det noget en kammersjuk engang fik fortalt af Preben landbetjent?

Kan lige se det for mig... "Aaarg FUCK, indbrudstyven har kniv med! Og her står jeg med haglbøssen.. Ey gider du vente lidt Hr indbrudstyv! Jeg skal lige finde globalknivene frem.."

Men ja.. Man skulle jo nødigt ende som en vis urmager hvor tyveknejten sagsøger for tabt arbejdstjeneste.. smiley

• #26   30. aug 2013 Gør som vi andre luk dem pænt ind af døre og sig hvad de må snuppe når de/han er på vej ud hugger du ham ned med din kolbe, stiller dig og sigter ham lige mellem ørene...

Du ringer så til dit lokale politi og siger du har ham og de svare flot vi er ved dig om en time.. Du takker af med ordene (jeg klare det selv)

Der efter skyder du ham og går i seng. .

Dagen efter skriver du en besked på Fjæs af du har gjort det der skulle være lov i danmark når man går i på privat grund

• #27   31. aug 2013 Jakob K > Har ikke lige lovteksten - den må du selv lige finde, men jeg ved det fra mit gamle arbejde hos politiet i Århus - P-42.

Sayyed Younes, der har skrevet længere oppe har også fået det at vide ifb. med hans vagtkursus.

• #28   31. aug 2013 Personligt er jeg fløjtende ligeglad med det danske retsvæsen når det kommer til sådanne ting.. De får sig en tur med 5´er køllen, donkraft alustangen og mere til hvis de ønsker det.

Så må vi tage den i retten derfra.. Jeg er nu ret sikker på at han bare faldt da han prøvede at stikke af.

• #29   31. aug 2013 Hehe ja, det siger de fleste. Men så skal de fandme også holde kæft når de bliver dømt og ikke græde snot og spise knive i spjældet fordi de har det skidt med en låst dør.

• #31   1. sep 2013 Hehe. Tak for indlæggene. Der er mange gode i mellem. Jeg holder stadig på de skal bag bindes og hænges op i eg træ til skræk og advarsel;)

Kommentér på:
indbrud

Annonce