{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.012 visninger | Oprettet:

R
R
Følger: 6 Følgere: 17 Emner: 516 Svar: 2.803

Mobil fri data pakker - hvilke? {{forumTopicSubject}}

Skal have fundet et nyt teleselskab.har pt selskabet 3. De har dog virkelig ringe dækning i de områder jeg befinder mig meget i.. Bekendte har langt bedre dækning end jeg med andre selskaber. Så nu er jagten gået ind på andet selskab..

Krav- fri data ( minimum 50 gb )
Fri tale/sms
Ikke kører under 3 netværk.

Pris ? Helst 300 månedligt...

Hvem kan anbefales ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mobil fri data pakker - hvilke?
  • #1   29. sep 2013 50 GB???

Køre du hele dit internet over telefonen?

Jeg har Telia med 1 GB i måneden.. Og der er bestemt mere end rigeligt til mig..

• #2   29. sep 2013 Vælg et af TDC's lavprisselskaber som Telmore eller Onfone fx. De dækker godt med både 3G og 4G og dækker pt. (teoretisk) alle byer med mere end 5000 indbyggere med 4G og personligt er det den bedste dækning jeg har haft

• #4   29. sep 2013 Ser en del film over ipaden (via min iphones hotspot) og bruger den generelt en del på nettet,,
    Har flere gange kommet op omkring 30 gb månedligt.. Pt er den på 11 gb halvvejs gennem abonnent måneden. Og gider bare ikke det skal være en bekymring smiley

Kan se 300 måske er lidt lavt sat.. Umiddelbart kun 3 der kører det til 299 kr og 100 gb data

• #5   29. sep 2013 Har oister som taletid og det er jeg meget glad.

Men konen er på jagt og bi er kommet frem til at alle siger telias net er det bedste. Det siger forbrug også for andet år i træk.

Hun kikker på et til 299 for fri tale, fri SMS,MMS, fri data og 12 mdr noget spotyfy eller hvad helved det hedder.

• #6   29. sep 2013 Michael f sidder også lige og lurer på Telias lige nu.. Men til 299 får man "kun" 20 gb.. Kan være man skulle se om man kunne forhandle 100 gb med i aftalen istedet for det spotify ting

• #7   29. sep 2013 Hvorfor ikk en mobil bredbånd il iPad Call mé har 100gb til 299

• #8   29. sep 2013 Thomas c
    Hvad ville det hjælpe på min wifi iPad? At jeg skulle ha 2 abbonenter og 2 regninger månedligt smiley

• #9   29. sep 2013 Ok undskyld vidste ikk den ikke havde 3G vores kører nemlig på samme regning så bare 2 kort men fair nok

• #10   29. sep 2013 Jep det kunne være smart med 2 kort. Men har kun wifi på den..

Kommentér på:
Mobil fri data pakker - hvilke?

Annonce