Lille Tanke Til jer folkens som drikker og køre bil {{forumTopicSubject}}
Jeg gik til den part, og huskede, hvad du sagde. Du bad mig om ikke at drikke alkohol , så jeg drak en Sprite i stedet. Jeg følte stolt af mig selv , som du sagde jeg skulle føle . Du sagde jeg ikke skulle drikke og køre , i modsætning til hvad nogle venner fortalte mig. Jeg lavede et sundt valg og dit råd var korrekt, som det altid er.
Når festen endelig sluttede, begyndte folk at køre uden at være i stand til at gøre det ordentligt. Jeg gik til min bil med visheden om, at jeg ville vende hjem i fred. Jeg havde aldrig forestillet hvad der ventede mig , mor. Nu ligger jeg på gaden , og jeg hører politimanden siger : "The Kid , der forårsagede denne ulykke var beruset ." Mor, hans stemme virker så fjernt. Mit blod er spildt overalt, og jeg forsøger af al magt på ikke at jamre . Jeg kan høre lægerne sige, " Denne pige skal dø ." Jeg har sikkerhed for, at den unge mand , som kørte i fuld fart , besluttede at drikke og køre , og nu har jeg til at dø.
Hvorfor gør folk gør det , mor , vel vidende , at dette kommer til at ødelægge mange liv ? Smerten skærer mig som et hundrede knive. Fortæl min søster ikke at græde , fortæller Daddy at være stærk . Og når jeg går til himlen , vil jeg holde øje for jer alle. Nogen burde have lært , at drengen , at det er forkert at drikke og køre . Måske hvis hans forældre ville have fortalt ham , at jeg ikke ville være døende nu. Min ånde bliver svagere , mere og mere. Mor, disse er mine sidste øjeblikke , og jeg føler mig så desperat. Jeg ville ønske jeg kunne kramme dig mor , mens jeg ligger her døende. Jeg ville ønske jeg kunne fortælle dig hvor meget jeg elsker dig , mor. So ... I. .. love ... you ... farvel ... "
~ Disse ord blev skrevet af en journalist , der var vidne til ulykken . Pigen , da hun døde , sagde disse ord, og journalisten skrev dem ned ... meget overvældet. Journalisten startede denne kampagne , hvis du læser denne note , skal du klikke på " share" , så flere mennesker kan være klar . Derfor beder jeg en lille gestus , send det til dine venner , familie og kære .
~ VÆR ANSVARLIG - IKKE drikke og køre !
Det kan være dit eget liv, som du gemmer , eller livet for en elsket.
Du må ikke lade nogen andre drev, der er fuld enten. Tilbyd at drive dem , kalder dem en taxa eller en ven.
okt 2005
Følger: 16 Følgere: 16 Biler: 10 Emner: 8 Svar: 703
dec 2007
Følger: 10 Følgere: 9 Biler: 1 Emner: 35 Svar: 827
feb 2011
Følger: 18 Følgere: 31 Biler: 11 Emner: 122 Svar: 1.122
jun 2011
Følger: 33 Følgere: 32 Biler: 1 Emner: 56 Svar: 568
dec 2007
Følger: 10 Følgere: 9 Biler: 1 Emner: 35 Svar: 827
jun 2011
Følger: 33 Følgere: 32 Biler: 1 Emner: 56 Svar: 568
maj 2006
Følger: 55 Følgere: 97 Biler: 36 Emner: 192 Svar: 569
jul 2005
Følger: 21 Følgere: 20 Biler: 2 Emner: 10 Svar: 325
maj 2008
Følger: 7 Følgere: 8 Biler: 2 Emner: 155 Svar: 2.511
For folk der sætter sig bag rettet efter de har drukket, er nok ret ligeglade med en sådan tekst.
Men på Facebook kunne du jo tilføje ordene "like" og "del" hvis du er enig, gå videre hvis du vil have din mor skal dø.
Det er det nye derinde. =)
jun 2011
Følger: 12 Følgere: 251 Biler: 6 Emner: 104 Svar: 9.609
jul 2006
Følgere: 24 Biler: 1 Emner: 73 Svar: 8.256
nov 2005
Følgere: 166 Biler: 5 Emner: 172 Svar: 12.212
på den måde det er skrevet,
folk er da ligeglade med sådan en smør af tekst
jun 2011
Følger: 12 Følgere: 251 Biler: 6 Emner: 104 Svar: 9.609
Lille Tanke Til jer folkens som drikker og køre bil