{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.130 visninger | Oprettet:

Grafikkort {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg har lidt et problem med min computer, den er røv langsom til selv de simpleste spil.

jeg har ikke en skid forstand på sådan noget så jeg håber lidt på i kan hjælpe mig smiley

jeg har denne computer:
www1.hp.com/ewfrf/wc/document?docname=c01553740&tmp_track_link=ot_faqs/top_issues/en_us/c01553740/loc:2&cc=us&dlc=en&lc=en&product=3813859" target="_blank">http://h10025 .www1.hp.com/ewfrf/wc/document?docname=c01553740&tmp_track_link=ot_faqs/top_issues/en_us/c01553740/loc:2&cc=us&dlc=en&lc=en&product=3813859

vil jeg kunne sætte eks. dette grafikkort i den for at gøre den lidt hurtigere?
http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=753851

hvis ikke, så muligvis et andet forslag??

pft smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Grafikkort
  • #1   30. sep 2013 Du kunne starte med lige at smide et link til din computer som virker smiley

• #2   30. sep 2013 Nyt grafikkort er en mulighed. Men der fåes nye middel gode computere til små 3000 som nok bedre kan svare sig hvis det er en ældre af du har.

• #3   30. sep 2013 Gå i en computerforretning og få råd/vejledning.

• #4   30. sep 2013 for at gøre selve computeren hurtigere skal du skifte til større ram og skifte til ssd hardisk som sekundær hardisk hvor du har windows liggende på, For for at den skal kunne trække spil uden lack, skal du have nyt grafikkort og ny processer som kræver mere strøm så der skal også en ny strømforsyning til og så kan det sagtens være dit motherboard slet ikke kan sættes sammen med en ny processer smiley Det er en operation til omkring 5 - 20.000 kr efter som hvor gode komponenter du vil have og så længe man ikke har mere forstand på det så lad vær med at rode i den :b

• #5   30. sep 2013 Tag den med ned til en forhandler. De der pre-konfigureret pismaskiner er altid lavet mega sært. Har set MANGE hvor der både pladsmæssigt og strømmæssigt ikke var nok power. Typisk er de pre-konfigureret maskiner som HP og Acer lavet til kun lige at trække det setup de er leveret med når det kommer til performance (selvfølgelig ssd undtaget).

Du SKAL have computeren med til en forhandler og nok betale de 200 kr det koster at få dem til bare at montere det. Ellers risikerer du at stå med et kort du ikke kan bruge til noget.

Nu kan jeg ikke se hvad det er for en HP maskine, så jeg kan ikke fortælle dig om det er fuldstændig spild at forsøge at opgradere den.

• #6   30. sep 2013 Hvis du har alt papir på computeren, burde du selv kunne læse dig frem til hvilken type grafikkort du skal lede efter.
    Dette vil jo komme and på dit bundkort, og om din PSU kan levere nok watt til hele pcen når du selv kommer med et større grafikkort.

Men selvfølgelig hvis du ikke selv føler at du gider at sætte dig ind i det, så vil jeg helt klart anbefale at tage til en forhandler smiley

• #7   30. sep 2013 Hvis jeg var dig ville jeg finde mig en ny maskine, evt brugt. de er pænt billige og gode for tiden smiley
    Quadcore, et 650 eller højere og evt 8 gb ram.
    De maskiner står til ingen penge på nettet og er garanteret 100gange bedre end det pis du linker til smiley

http://computer.bazoom.com/dk/marked/computer/3991-budget-gamer-pc-saelges
    Byd ham 2500 så for du den sikkert, og så har du en god pc der passer til dine krav. Cpuen kan opgraderes for små penge hvis den halter lidt:) men er der ingen grund til at the moment:)

Kommentér på:
Grafikkort

Annonce