{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift lås på hoveddør 1.000 kr.
  • Montering af bordplade i køkken 1.300 kr.
  • Skifte blæser i ovn 900 kr.
  • Samling af tre IKEA-skabe 1.500 kr.
  • Bil rengøring 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Plati dip
  • #1   20. okt 2013 lad være og brug det lort det ødelægger lak og er alt for nyt endnu til at det er godt

• #2   20. okt 2013 det er okay til fælge osv men ik en hel bil

• #3   20. okt 2013 få den ind i folie istedet smiley

• #5   20. okt 2013 hvad farve søger du af folie

• #6   20. okt 2013 Jeg har personligt gode erfaringer med spraywraps produkter - Det skader IKKE lakken, som alm. folie har tendens til at gøre og det er nemt at rengøre, samt fjerne igen. Jeg har så sent som i går smidt en mat grå folie på min A3'er, og den er vildt sprød!

• #7   20. okt 2013 Random Fat Guy! :

For det første findes der mange forskellige udgaver af Plasti Dip. og jeg ved af egen erfaring at Plasti Dip fra firmaet Performix er noget der virker. Det er det eneste som de bruger i USA på de dyre biler og der er ikk nogen problemer.
    Jeg ved også af erfaring at noget der hedder Sprüh Folie fra Foliatec kun skal bruges på fælge da det koger malingen.

Plasti dip er meget nemmer og få på bilen end almindelig folie og det er også meget billigere og det holder lige så længe hvis ikke længer og der er meget nemmer og fikse hvis nu der skulle gå noget galt som bilka ridser.

Jeg vil selv i gang og male biler, Mc'er, trailer OSV. med Plasti Dip fra Performix og blive CVR registreret.

Det er noget der virker.

• #8   20. okt 2013 Dog er der en ting. hvid du lige har fået lakeret bilen, mc'en eller hva det nu er så skal du helst vente 6 måneder før du dipper den. alt efter hvor godt lakken er.

sådan er det sikkert også med folie.

Kommentér på:
Plati dip

Annonce