{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.845 visninger | Oprettet:

Dårlig erfering med firma, hvad kan man gøre? {{forumTopicSubject}}

Lige en oplevelse herfra

Bestilte den 27/10/2013 en hvid skærm til en iphone 5 hos simply i
og henter så pakken på posthuset den 31/10/2013 og åbner den ved posthuset og ser at jeg har modtaget en sort skærm , jeg tager lige 2 billeder af det og pakker den så ned igen i kassen og sender den retur igen (jeg forlader på intet tidspunkt posthuset)
jeg modtager så en mail hvori de skriver

"Den iPhone 5 frontskærm du har sendt til os er ikke vores. Vi har en særlig markering
i vores skærme og det har denne ikke, desuden har denne skærm være monteret i
længere tid??"

Jeg ringer straks til dem og siger at jeg er i chok og det kan jeg på ingen måde forstå da jeg har åbnet kassen på posthuset og sendt den retur igen med det samme
de siger så at det ikke er deres skærm men han skulle lige snakke med chefen og vil så ringe tilbage
for så en mail lidt senere på dagen

"Hej igen.

Jeg har nu checket med vores lager og snakket med vores lagerchef
og den skærm du har modtaget er ikke vores, derfor kan vi ikke bytte den!

Alt der bliver afsendt fra vores lager bliver checket og afprøvet!!

Med venlig hilsen
Enzo Henriksen / SIMPLYi.DK"

han ringer ikke til mig som aftalt
har betalt 850 kr for en hvid skærm og modtaget en sort og for nu at vide at det ikke er deres og de ikke vil bytte den så har mistet 850 kr plus fragt

jeg har haft ringet til postdanmark og har bevis på at jeg har fået den udleveret kl 15:36 og jeg sendte den retur igen kl 15:53 så 17 fra da jeg skrev under på pakken til jeg pakkede den op og så det var forkert og tog 2 billeder og derefter pakkede det ned igen og skrev en seddel og lagde i kassen og stod i kø og til jeg sendte den og forladte på intet tidspunkt posthuset
jeg skal ringe til en afdeling på mandag og høre ang postdanmarks video overvågning fra den afdeling
Synes det er så frækt at et firma kan finde på at gøre sådan noget og snyde forbrugeren på den måde

Kan jeg som forbruger gøre noget eller kan et firma bare gøre sådan og så kan man ikke videre gøre noget ?? har lavet et indlæg på trustpilot om det samt deres facebook side

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dårlig erfering med firma, hvad kan man gøre?
Kommentér på:
Dårlig erfering med firma, hvad kan man gøre?

Annonce