{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Danske juletraditioner vs muslimer
  • #1   5. nov 2013 Så er det da dem der skider på os, forstår ikke flertallet finder sig i det og stemmer rød blok.... kraftedme i skulle have taget stemmeretten fra jer smiley

• #2   5. nov 2013 Et problem er hvad man gør det til...

Flytter man til et land, vælger man også at rette sig efter det - sådan burde det være..

Vælger man ikke det, er det ris til egen røv...

• #3   5. nov 2013 hvis de ikke kan li lugten i bagerigen så må de smutte det er min mening

• #5   5. nov 2013 Synes som udgangspunkt, at alt hvad der favoriserer muslimer og andre indvandrere er dårligt. Men vil så lige tilføje, at jeg slet ikke synes religion hører hjemme i skolen. Dog er lidt uhøjtidelig festivitas jo ikke decideret indoktrinerende, så hvorfor ikke bare synge den skide sang!

• #6   5. nov 2013 VI skal bare bliver ved med at gøre som vi altid har gjort.
    Ingen hensyn.

• #7   5. nov 2013 Er godt klar over det er en ældre artikel men er problemet blevet mindre siden da...

• #8   5. nov 2013 God jul

• #9   5. nov 2013 Citat Suzanne Bjerrehus:

Danske skoler skal holde dansk jul, så kan muslimske børn holde fri. Er der dansk salmesang kan de lave noget andet, lade være med at synge med. De kan tage hjem. Sådan har jødiske børn altid gjort det. Dengang vi gik i skole om lørdagen, kom der ikke jødiske børn pga deres sabbat, som var deres helligdag. Her skulle de være passive. Alle jødiske børn var fraværende og det forstod man udmærket godt i skolevæsenet. Muslimske børn skal have love at melde sig ud, men de skal IKKE have lov til at mase juletraditioner og salmesang ud, så det IKKE støder muslimer. De kommer med en hel anden kultur og føler de, at det støder an, må de holde sig væk. Danskerne er ligeglade med, hvad folk tror på. Vi er skideligeglade med hvad folk tror på!!!. Det må de selv om. Vi er ligeglade, ikke tolerante. Og samme tolerance har vi over for, at muslimer melder sig ud der, hvor det kolliderer med deres tro. Men de skal aldrig have lov til at mase systemet, de skal ikke forsøge at ændre vores dansk kristne kultur, den skal de ikke blande sig i. Muslimer behøver ikke synge danske julesalmer, de skal ikke spise pølser. Ligesom vi ikke går i moské. Vi kan udmærket være gode venner alligevel. Skolerne skal ikke tilpasse sig, de skal ikke vige en tøddel fra de danske juletraditioner . Krybbespil og julesalmer, flæskesteg og alt det danskene er glade for, det er vores kultur. Det er stik imod hvad muslimerne har med at gøre. Men vi elsker det. Forstå det dog alle i knald i låget halalhippie gale skoleledere. I graver grøfter med jeres hensynsbetændelse.

• #10   5. nov 2013 Lige over Deniz

• #11   5. nov 2013 jeg fatter det ikke de er flygtet fra et land og nu er de ved at lave vores Danmark om til det de er flygtet fra

vil de ikke synge vores sange så hold munden lukket

vil de ikke spise vores mad så fin noget andet

og ikke bare et lille TAK kan man få for at danmark stod til rådighed da i stod i lort til halsen

• #12   5. nov 2013 Jeg syntes virkelig det er til grin at 90% af dem der søger julehjælp er muslimer. De holder jo ikke jul så hvad fanden skal de have flæskesteg osv for ?? Det er hvad man får når man søger julehjælp, en kurv fyldt med DANSK julemad. Jeg syntes i stedet den hjælp skulle gå til danskere der har svært ved at finde penge til at holde en hyggelig jul med god mad.

• #13   5. nov 2013 Martin - De får en kylling istedet for en flæskesteg smiley vi tænker på alt andet end os selv her i danmark !!

• #15   5. nov 2013 V-Power

Du har forstået det...

• #16   5. nov 2013 tager de hensyn til os når de har rammerdan

• #17   5. nov 2013 V-power

og sån skal det bare være

• #18   5. nov 2013 V-Power, det er sådan nogle perkere vi vil have, og de skal ha' masser af BACON!

• #20   5. nov 2013 Har hørt at de ikke er kannibaler, så derfor spiser de ikke svin..

• #21   5. nov 2013 Det er desværre blevet nøjagtigt som Glistrup sagde i 80'erne, og ham hånede de. Så det er faktisk vores forældres skyld at dk ser ud som det gør idag...
    Så vil gerne opfordre alle til lige og gi jeres mor en kindhest og jeres far et los i løgposen i julegave!!

• #22   5. nov 2013 I Danmark er jeg født, her har jeg hjemme.

Jeg mener, at hvis jeg f.eks flytter til .. Ja, ligemeget hvor, vil jeg som det første lære sproget.. Uanset hvad jeg kommer fra og til.. Hvor svært det end er for mig.
    Jeg mener, at man skal tage nogle ting med sig, bevares. Jeg vil da også altid holde ved de traditioner JEG syntes er gode. Ingen tvivl. Og det vil jeg dele med dem, som vil være en del af et - af interesse. Jeg har da været i udlandet, og jeg ser da masser, som gerne vil se anden kultur an..

Men jeg vil ALDRIG presse noget ned over hovedet på andre, præcis, som jeg præcis ikke selv vil presses noget ned over hovedet.

Og husk, at det, mange er flyttet fra, er så hårdt, så hvis de ikke synger med, får de hugget hænderne af, eller det der er værre.

Dog vil jeg også have lov til selv at tro på, at halvdelen af dem, som er "flygtninge" har været i landet over et par generationer efterhånden. De ved i grunden ikke, hvordan det har været, og burde have et friskt syn på det..
    Det er præcis som os, der ikke var i live under besættelsen..Vi har hørt om det, men har ikke prøvet det på egen krop. Jeg ser, at vi er kommet videre, og ser over med vores gamle, der er præget af det..

Det er som jeg ser, at der er mange, efter en generation eller to, ikke er kommet videre.. Hvorfor ikke?
    Og her stopper min viden. Mere ser jeg ikke. For jeg tror problemerne sker bag lås og slå.....

Sørgeligt, for det kunne være så godt. Vi kunne lære af hinanden.

Konklussion; Jeg syntes ikke, at vi skal droppe vores flere hundrede år gamle traditioner, fordi der er nogle der har været har i .. 50-60 år, siger vi skal.. Eller mindre endda.. Jeg syntes, at vi skal stå ved, hvem vi er.

"Indianerne stoppede ikke indvandringen.
    - Indianerne bor idag i reservater".

• #23   5. nov 2013 Må du sgu selv skaffe, deler ikke ud af min Bacon med nogen som helst, heller ikke kæledyrs grisen!

• #24   5. nov 2013 husk nu de spiser bacon men det er kylling bacon ikke svine bacon

• #25   5. nov 2013 Bacon skal være svin ellers så funker det ikke. smiley

• #26   5. nov 2013 Det her land er noget af det mest latterlige der findes efterhånden
    Dnamark laver jo ikke andet at at pisse i modvind, hvorfor vil regeringen hellere kysse røv på perkerne, der nasser på samfundet, end tørre røven på de gamle mennesker der har knoklet deres liv for deres/vores og danmarks skyld

• #27   5. nov 2013 HØRT

• #28   11. nov 2013 http://www.bilgalleri.dk/forum/Off-Topic/1016065-vil_ikke_lyde_racistisk___men

Jeg læste lige dette også.. Det er lidt i stil med - bare mere alvorligt, og med fakta på bordet.

Kommentér på:
Danske juletraditioner vs muslimer

Annonce