{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
862 visninger | Oprettet:

Fjerne graffiti på foliet bil? {{forumTopicSubject}}

Godaften.
Min firmabil som er foliet gul, har desværre været "tegnebræt" i nat.
Var derfor nede hos det firma, som har lavet bilen, men de kunne ikke så det af, så de mente der skal ny "side" på. Har selv prøvet, med noget rense klude, men det virker som malingen er suget ind i folien..

Nogen der har nogen andre ideer? smiley

Mvh.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fjerne graffiti på foliet bil?
  • #1   18. nov 2013 Det tror jeg ikke du får af..

• #2   18. nov 2013 da det skete på min bil, fjernet jeg det med fortynder, mon du sku prøve det?? smiley

• #3   18. nov 2013 Fortynder fungere fint hvis der ikke er folie på..men efter som vi bruger fortynder til at fjerne folie med på arbejde vil jeg ikke råde nohle til at bruhe det på folie..det kan evt godt tage det men det tager også farven af foliet..

• #4   18. nov 2013 tror heller ikke det er til at få af folien uden folien ændre farve, havde det varet et print med laminat tror jeg måske man kunne ha været heldig

• #5   18. nov 2013 Øv bøv..
    Mange tak for svarene.
    Så må det blive en ny side.. Kan ikke køre rundt med "fuck FCK " langs siden smiley

• #6   18. nov 2013 YRKS du kører budstikken smiley

Det er næsten 100% sikkert du får skadet folien når du begynder at lege med kemien.

har prøvet det et par gange selv på mine biler gennem tiden.

hvis det er en alu kassebil så er det muligt at få noget anti grafitti folie på som virker. Dog koster det en pæn slat og er svært at arbejde med da det er ret stift, så derfor det ikke er til at sætte på en almindelig kassevogn.

alternativt er at få en klar folie på efter din gule reklame folie er påsat bilen - på den måde kan man arbejde noget mere med de !"#¤%&&%¤#"! tags og lort de hærger bilen med.

• #7   18. nov 2013 Haha, nej dog ikke budstikken. smiley
    Et vvs firma smiley (gul og rød bil)

Men ja, det er mega nedren de ikke kan holde deres tags for dem selv smiley

• #8   18. nov 2013 Så er det OK!!

Ja der er ikke så meget at gøre på en almindelig firma øse.

ellers skal du have den lakeret med klarlak når du har fået reklame på... problemet er jo så bare at det ikke er så nemt at udskifte tlf. nr. eller andre smådetaljer så som at fjerne reklamen når bilen skal sælges smiley

men hør din reklame mand om han har en god klar folie til at lægge over bagefter som er modstandsdygtig overfor kemien.

• #9   18. nov 2013 Prøv at fyre en damprenser af på 90grader... Den ku sagtens tage spraymalingen af mine fælge smiley Og de har garanteret ikke affedtet den først smiley

• #10   18. nov 2013 damprenser løsner folien..

• #11   18. nov 2013 Hvad er der at miste?? Hvis alternativet er at der skal laves en ny side...

Og kan da ikke tælle antallet i en pose ærter på hvor mange gange jeg har damprenset en bil med folie uden der er sket noget som helst... og kunne jeg pille det af med damprenseren, ville det godt nok være nemmere end med varmeblæseren!

• #12   18. nov 2013 hvis vi har noget folie der ikke er til at tage af damper vi det så det kan godt løsne folien...

Kommentér på:
Fjerne graffiti på foliet bil?

Annonce