{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.479 visninger | Oprettet:

Synes snart bg må stramme op! {{forumTopicSubject}}

Er jeg den eneste som synes at bgs standard meddelelse er lidt for provokerende ??

Jeg lavede et forum med et link til en hjemmeside, hvor de har et hav af bilmærker, hvor man kan klikke sig ind på sin bil, "mit tilfælde bmw e34" også sænke den, og gejle den med kofangere, lygter osv osv. da jeg synes det nu var en meget sjov side, så andre måske også ville få lidt sjov ud af.. Men da jeg klikkede på opret indlæg, så tænkte jeg sgu ikke på at der var noget galt med mit indlæg, også får man deres standard meddelelse:

Hej Dalsgaard,

Vi er glade for at du har valgt at benytte BilGalleri.dk og håber du er tilfreds med siden.

Dog kan vi se at du i høj grad benytter BilGalleri.dk til i stor stil at reklamere for en hjemmeside. Vi er naturligvis interesseret i indlæg der er relevante i vores forum, men mener at du systematisk udnytter forum til at reklamere.

Derfor beder vi dig venligst om at undlade at reklamere for hjemmesider i dit navn samt i hvert eneste indlæg/svar på indlæg. På din profil er du velkommen til at sætte en hjemmeside adresse ind i det felt der er angivet til dette.

I den forbindelse er det vigtigt for os at slå fast at vores annoncører – på lige fod med alle andre kommercielle firmaer og hjemmesider – heller ikke har tilladelse til at reklamere fra deres eventuelle brugerkonti.

Med det store antal besøgende hver dag, vil vi gerne sikre os at folk generelt får en god oplevelse på BilGalleri.dk.

Overhøres denne advarsel kan det betyde at vi desværre må fryse eller i værste fald lukke din konto.

Med venlig hilsen
BilGalleri.dk

^^ Citat:

Dog kan vi se at du i høj grad benytter BilGalleri.dk til i stor stil at reklamere for en hjemmeside. Vi er naturligvis interesseret i indlæg der er relevante i vores forum, men mener at du systematisk udnytter forum til at reklamere.

Synes det virker meget nedværdigende at få den besked, fordi man lige poster 1 indlæg med noget man faktisk troede ville være sjovt for andre! Tænkte sgu ikke over det skulle være reklame eller ligende! :S Så skulle det da også være reklame når man linker til noget fra stylingssider, så som Ast...,dk ja, tør jo ikke og skrive det fulde navn på hjemmesiden!

Det er intet negativt over HA'eren som har sendt mig advarslen, ville bare høre andres meninger over deres meddelelse til folk? Jeg synes de lyder lige en kende for negative, folk skal jo trods alt have en god oplevelse over hjemmesiden ikk ? smiley

Når det er vel ikke reklame at oploade et billede fra den såkaldte hjemmeside jeg startede med at linke til ?? smiley

Dalsgaard

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Synes snart bg må stramme op!
Kommentér på:
Synes snart bg må stramme op!

Annonce