{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Billån, billigst hvilken ?
  • #1   25. nov 2013 jeg tror det billigeste billån du kan lave er en ny eller forholdsvis ny bil hos en forhandler...

de køre pt med renter fra 2-4%

• #2   25. nov 2013 ok, ja det tror jeg også det er ..

• #3   25. nov 2013 Kig på ÅOP.
    Få banken til at kigge låneforslag igennem.

• #4   25. nov 2013 Er det en øko racer kan nogle banke lave det som energi lån / miljø lån så er det sindsygt billigt at låne

• #5   25. nov 2013 capu..

tror ik det er øko, det er enbmw 316i 2010 årg. køre 15,9 l/km

• #6   25. nov 2013 Få lavet lånetilbud flere steder.

De gange jeg har skullet låne til en bil, har det været billigst i banken.

Lånetilbudene skal kunne sammenlignes, det vil sige samme udbetaling, løbetid, og lånebeløb, så kan du hurtigt se hvad der er billigst i forhold til ÅOP.

Det er ikke et generelt svar, da det er forskelligt fra person til person, samt hvad du køber.

Du kan nemt finde et lån med en rente på 2,95% som er dyrere end et lån med en rente på 6,95%, specielt på en billig bil, eller en ældre bil som er faldet noget i værdi.
    Mange vil så heller ikke låne penge til biler der er over otte år gammel, så løbetiden på en bil fra 2010 vil typisk blive fem år.

Bedste råd, få et tilbud fra forhandleren, og få et tilbud fra din bank. Se hvad du skal afdrage og hvilke omkostninger der er for dem begge, og regn totalbeløbet sammen, så kan du se hvilken der er billigst.

En anden fordel ved banken er at du som regel kan betale ekstra ind hver gang der betales rente, og det kan gøre løbetiden kortere, og lånet billigere, men det kan man så ikke rigtig regne med som udgangspunkt.

• #7   25. nov 2013 Kig også mod Santander, de har nogle gode renter.

• #9   25. nov 2013 Renten er billig, men oprettelsen dyr. Så alt efter løbetiden vil banken være billigere.

Min bank har i øvrigt altid matchet det bedste tilbud jeg har fået og så kan lånet flyttes hvis man finder på at købe en anden bil - dog betaler man stadigt for pantet, men man sparer oprettelsen af lånet.

• #10   25. nov 2013 toyota bryster sig i radioen med at have danmarks biligste/bedste finansiering..

men husk bare at forhandle om oprettelsen.

• #11   25. nov 2013 Min bank lavede det også til samme pris som forhandleren og så vil jeg heller støtte min bank!

• #12   25. nov 2013 glem alt om hvad du skal gi i rente på et lån, for det er ÅOP (årlige omkostninger i procent) du skal kigge på, for det er der alle omkostninger i forbindelse med låner er samlet, så et lån med lav rente er ikke altid biligst smiley

og hør gerne flere steder. men tvivler meget på at du finder et lån der er billige end i din bank (vel og mærke at du er en "god" kunde og de kender dig i banken)

• #13   25. nov 2013 #12 >> Udover ÅOP, så skal løbetiden også med for ÅOP på 10% over fire år, er vel billigere end ÅOP på 5% over ti år ?

Kommentér på:
Billån, billigst hvilken ?

Annonce