Klage over T-Hansen {{forumTopicSubject}}
Hej BG. Ville lige dele min erfarring med T-hansens Netshop. samt vise jer min "klage mail" som de har modtaget. gad vide hvordan de takler den
Hej T-Hansen.
Torsdag D. 20/4-05 får jeg en email, hvor blandt andet det her står:
"Kære Jonas,
Vi har med tak modtaget din ordre, den 20/04-06 kl. 12:01.
Din ordre er oprettet med følgende data: Ordrenummer: 10334228
Kundenummer: 20459028
Adresse: Jonas ***** *******
********************** *****
**************************
Du kan afhente ordren fra d. 21/04-06
i vores butik i Nykøbing Falster på adressen:
Guldborgsund Centret, Butik 1E
Kystvejen 13
4800 Nykøbing Falster"
Og jeg får endda en SMS fra nummeret "30820014" hvor der står "kære kunde bla bla bla din varer er klar til afhentning.
Så står jeg på pletten over i T-hansen butikken i Nykøbing Falster kl 08,56 i Lørdages og kommer ind i butikken og trækker et nummmer. og da det så bliver min tur, siger ekspedienten at mine fælge ikke er kommet hjem?!?!?!?!?! og allerede der fatter jeg intet for jeg har jo fået en email samt sms fra jer hvor der står jeg kan afhente mine fælge.
Så viser det sig at min "nabo" ***** ****** har bestilt præcis de samme fælge til afhentning ( OBS hun bor i nummer 6, 3mf jeg bor i nr 2, 3 mf). og at de var hendes fælge der var kommet hjem og ikke MINE.
Men jeg fatter det bare ikke, vi har 2 forskellige adresser og 2 forskellige ordrenumre og 2 forskellige telefonnumre.
Hvordan fanden kan jeres email/sms service så tage så groligt galt??
Det jeg er mest irriteret over er at jeg havde bestilt mekaniker til kl 10:00 til montering og stået tidligt op på en lørdag. brug benzin penge og tid(spild) på at køre til Nykøbing efter ingen ting.
Jeg er sindsyg skuffet over jeres "service" og det vil komme andre for øre.
sep 2005
Følger: 199 Følgere: 191 Biler: 2 Emner: 206 Svar: 3.347
Og jeg syns det er fair du fortæller dem at du vil sige det til andre folk ! Fordi det skal de fanme vide, fordi så ved de at det næsten er tvunget til at gøre noget ved det !
Ja Thansens Service er noget lort !
mar 2004
Følger: 18 Følgere: 14 Biler: 1 Emner: 27 Svar: 713
Hvornår lære folk at hvis tingene skal gøres rigtigt første gang skal man ikke handle i Thansen...
apr 2004
Følger: 237 Følgere: 226 Biler: 16 Emner: 138 Svar: 1.383
okt 2004
Følger: 41 Følgere: 38 Biler: 5 Emner: 200 Svar: 1.735
feb 2005
Følger: 6 Følgere: 4 Biler: 1 Emner: 34 Svar: 674
feb 2004
Følger: 9 Følgere: 8 Biler: 3 Emner: 201 Svar: 3.311
jun 2003
Følger: 39 Følgere: 41 Biler: 8 Emner: 674 Svar: 5.424
okt 2004
Følger: 2 Følgere: 16 Biler: 2 Emner: 80 Svar: 3.161
Men klart det er sværere for Thansen - for de har 100 gange så mange kunder som de andre forhandlere, og personalet er ufaglærte, som ikke har en skid begreb om noget som helst, for de FLESTES vedkomne.
Men selvom man så skulle være mere inde i stoffet kan man jo godt læse forkert når man skal aktivere en SMS notificering når to adresser ligner hinanden så meget som de gør der. Du kan ikke forvente de skal kunne huske hvem du er, det kunne da ikke rage dem mindre. De lever af at få så mange ordrer som muligt gennem på kortest mulig tid, de skal ikke kendes for service, og jeg håber ved gud ikke du havde forventet super service ved Thansen.
okt 2004
Følger: 41 Følgere: 38 Biler: 5 Emner: 200 Svar: 1.735
Klage over T-Hansen