323 visninger
|
Oprettet:
surround sæt, 5,1 {{forumTopicSubject}}
hvilke mærke ville i gå efter for og få god lyd i jeres stue, hvor jeres budget ikke er så stort..?! har en pris op til små 3500 kr. er selv meget glad for samsung..
feb 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Biler: 2 Emner: 35 Svar: 253
jul 2013
Følger: 1 Biler: 1 Emner: 32 Svar: 101
Jeg fik et 5.1 sæt 4 gulvhøjtalere en center og en sub for 1000kr
feb 2008
maj 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 7 Svar: 419
Med mærker så som Dali, Nad, Denon skal du nok være godt kørende
nov 2003
Følger: 72 Følgere: 69 Biler: 10 Emner: 184 Svar: 3.020
http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/hjemmebiograf/BDVN790W/sony-5-13d-hjemmebiograf-blu-ray-system-bdv-n790w
sidste års model. tror det er okay men hvis ikke kan det altid retuneres inden for 14 dage. De havde vist stadig et par tilbage.
Der er mulighed for Trådløse baghøjtalere. hvilket gjorde at jeg sagde ja, da min stue er lidt stor.
feb 2008
feb 2008
jan 2009
Følger: 49 Følgere: 53 Biler: 2 Emner: 31 Svar: 1.383
Hvis du en dag vælger at vil ofre flere penge på det så er xtz et rigtig godt valg.. Her får du altså virkelig vellyd for pengene hvor de færeste kan være med i prisklassen.
F.eks har jeg en cv e-76c center som er rigtig godt rost men det undre jeg mig over for lyden er ikke pæn men derimod dyster, kedelig og tør.
Ronni, yamaha er udemærket til billige penge hvis man ikke forventer meget og ikke har krævende højttalere for hvis du regner med at de levere det som de skriver så bliver du pænt skuffet.. Deres oplysninger er som regel kun opgivet på 1 kanal i drift af gangen med en 1khz tone så de kan få nogle gode tal som sælger. Harman Kardon er klart bedre og levere også det som de skriver så selvom de er oplyst til at yde mindre så yder de ofte stadig mere end en yamaha. Dette er ikke for at nedgøre din forstærker og det er kun godt at du kan lide din forstærker men ja syntes lige at det kunne være brugbar kritik
jan 2009
Følger: 49 Følgere: 53 Biler: 2 Emner: 31 Svar: 1.383
Yamaha er sådan set en udemærket forstærker til små højttalere ( selvfølgelig medmindre du tager de helt store modeller) og lyden er heller ikke dårlig men der mangler bund i lyden så det bliver lidt for lyst ( her snakker jeg om musik da det er her jeg syntes at det er lettest at høre forskel) og så måtte de gerne lave det som de rent faktisk skriver. Men til prisen så er de skam udemærket har selv haft et par stykker inde forbi og vende og har en dsp-a2 stående pt som jeg er ved at fikse
surround sæt, 5,1