{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  surround sæt, 5,1
  • #3   30. nov 2013 har jamo højtallere i øjeblikket men kun i stereo surround, men det er et helt sæt ja, har godt nok en ps3 som afspiller..

• #4   30. nov 2013 Qxl, køb et bar brugt dali eller infinity gulvhøjtalere, og det er jo perfekt hvis du har en forstærker.

Jeg fik et 5.1 sæt 4 gulvhøjtalere en center og en sub for 1000kr

• #6   30. nov 2013 okay, mit eneste problem er dog jeg ikke kan have gulv højtalere, det eneste jeg kan have stående på gulvet er sub..

• #7   30. nov 2013 Ville nu nok også gå efter noget brugt med det budget som du har smiley
    Med mærker så som Dali, Nad, Denon skal du nok være godt kørende smiley

• #9   30. nov 2013 Har lige købt det her i dag i elgiganten odense for 3500kr

http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/hjemmebiograf/BDVN790W/sony-5-13d-hjemmebiograf-blu-ray-system-bdv-n790w

sidste års model. tror det er okay smiley men hvis ikke kan det altid retuneres inden for 14 dage. De havde vist stadig et par tilbage.
    Der er mulighed for Trådløse baghøjtalere. hvilket gjorde at jeg sagde ja, da min stue er lidt stor.

• #10   30. nov 2013 har skam siddet og studeret brugt markede.. og der er mange fine imellem... tak for info, det sku godt med lidt input fra andre...

• #12   30. nov 2013 jepp, men det bliver nok engang i det nye år.. er på dagpenge endtil jeg kommer på job igen, hvor vejene skal fornyes igen..

• #13   30. nov 2013 Jeg ville klart gå en anden vej når budgettet ikke er større. Et sæt logitech z-5500 kan klart anbefales og har alt hvad du mangler samt så kan de fåes til billige penge. Alt det andet som ikke koster noget, der får du hvad du betaler for. Alle de test er til ingen verdens nytte da vi alle har hver vores smag samt så kan de rose mange ting til skyerne hvor vi andre undre os over hvorfor.

Hvis du en dag vælger at vil ofre flere penge på det så er xtz et rigtig godt valg.. Her får du altså virkelig vellyd for pengene hvor de færeste kan være med i prisklassen.

F.eks har jeg en cv e-76c center som er rigtig godt rost men det undre jeg mig over for lyden er ikke pæn men derimod dyster, kedelig og tør.

Ronni, yamaha er udemærket til billige penge hvis man ikke forventer meget og ikke har krævende højttalere for hvis du regner med at de levere det som de skriver så bliver du pænt skuffet.. Deres oplysninger er som regel kun opgivet på 1 kanal i drift af gangen med en 1khz tone så de kan få nogle gode tal som sælger. Harman Kardon er klart bedre og levere også det som de skriver så selvom de er oplyst til at yde mindre så yder de ofte stadig mere end en yamaha. Dette er ikke for at nedgøre din forstærker og det er kun godt at du kan lide din forstærker men ja syntes lige at det kunne være brugbar kritik smiley

• #15   1. dec 2013 Alt hvad der kommer ud til højttalerne er analog så imellem f.eks en dvd afspiller og højttaler sidder der en dac ( digital til analog converter som sidder f.eks i dvd afspiller og forstærker med digital indgang) og hvis den er for dårlig bygget så kan dette være en af grundene til at lyden bliver dårlig lige så vel som alt andet i et setup. derfor er der også forskel rent lydmæssig på dvd afspiller eller blu-ray afspiller for den sags skyld.

Yamaha er sådan set en udemærket forstærker til små højttalere ( selvfølgelig medmindre du tager de helt store modeller) og lyden er heller ikke dårlig men der mangler bund i lyden så det bliver lidt for lyst ( her snakker jeg om musik da det er her jeg syntes at det er lettest at høre forskel) og så måtte de gerne lave det som de rent faktisk skriver. Men til prisen så er de skam udemærket smiley har selv haft et par stykker inde forbi og vende og har en dsp-a2 stående pt som jeg er ved at fikse smiley

Kommentér på:
surround sæt, 5,1

Annonce