{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
856 visninger | Oprettet:

Lærerplads som mekaniker {{forumTopicSubject}}

Hey BG

Da mit netværk er udspurgt uden held, så ville jeg høre om der skulle være en venlig sjæl herinde der kan hjælpe. En af mine kammerater søger en lærerplads som mekaniker. Og tænkte på om der var nogle herinde der havde hørt, at der skulle være et værksted et sted, som står og mangler en..

Helst kun på vestsjælland, gerne tæt Sorø!

På forhånd tak smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lærerplads som mekaniker
  • #1   3. dec 2013 Han må lette rumpen det er det eneste som virker

• #2   3. dec 2013 Ud ad døren og rundt på alle værksteder, de ringer ikke til ham smiley

• #3   3. dec 2013 # 1 og 2

Det har personen højst sandssynligt allerede prøvet, eller er i gang med.

Jeg synes til gengæld, at det er rigtigt fint, at slå det op herinde. Det udvider søgningen gevaldigt.
    I øvrigt er det den måde, man får job på nu til dags. Jeg hørte noget om, at op mod 90% af de job der bliver besat i TL-regi, ikke er slået op, og er "fra-mund-til-mund" og "jeg-kender-en" metoderne.

• #4   4. dec 2013 Flere af mine venner er selvstændige, og der bliver kigget på mange ting idag, fraværsprocenter, karaktere osv - det var ikke som i "gamle" dage hvor man næsten ikke kunne gå forbi et værksted uden at blive tilbudt en læreplads, idag bliver der sat større krav til ansøgerne, til de iøvrigt alt for få lærepladser - en anden metode er også standhaftighed, når han har været hele vejen rundt på værkstederne starter han forfra, så er der højest sandsynligt en mester der forbarmer sig på et tidspunkt smiley Bare klø på

• #5   4. dec 2013 Tak for svarene Christian L og Tor E, det var som sagt også bare et skud i tågen. Det kunne jo være man var heldig at der var nogle, som kendte til noget. Han er allerede ude og søge, og jeg er da sikker på han nok skal finde noget på et tidspunkt.

Forsat god dag derude smiley

• #6   4. dec 2013 Da jeg skulle finde læreplads som mekaniker tog jeg altid personligt ud for at søge og jeg søgte nok 80 forskellige steder i en radius af 100 km og da jeg endelig fandt en flyttede jeg så for at kunne arbejde der.
    Det er meget svært at få læreplads som mekaniker da der er 20 ansøgere til hver læreplads.

• #7   5. dec 2013 Netop sådan, Rasmus

Kommentér på:
Lærerplads som mekaniker

Annonce