{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  BG = Bilgalleri eller Børnegalleri
  • #1   16. dec 2013 Det er som det hele tiden har været..
    Det skulle være sådan at hvis man afviste, SKULLE man begrunde hvorfor, ellers kunne man ikke afvise..

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.726
    #2   16. dec 2013 Værsgo tudefjæs. 10 point til alle biler der afventer optagelse. Også din. Er du glad nu.

• #4   16. dec 2013 Jeg ville virkelig ønske vi aldrig havde fået den forbandede popcornsmiley. Folk bruger den til alt. Selv "Hej, hvordan skifter jeg tomgangsregulator på min BMW". Første svar er altid smiley

smiley *popcorn* smiley *popcorn* smiley *popcorn* smiley

• #5   16. dec 2013 Nigga please !

• #6   16. dec 2013 smiley *popcorn* smiley *popcorn* smiley *popcorn* smiley *popcorn* smiley *popcorn* smiley *popcorn* smiley *popcorn* smiley *popcorn* smiley *popcorn* smiley *popcorn* smiley *popcorn* smiley *popcorn* smiley *popcorn* smiley *popcorn* smiley *popcorn* smiley *popcorn* smiley *popcorn* smiley *popcorn*

Sikke vi kan....

Men er fuldstændig enig.... Det er sørgeligt at nogen skal sidde og lege overdommere og ikke stå ved deres dom ved at forklare sig!

• #8   16. dec 2013 Kraft edme også nogle elendige oprettelser.

• #9   16. dec 2013 Hold nu op. Hvis folk afviser, synes de vel oprettelsen er mangelfuld på én eller anden måde. Så kan man vel selv kigge igennem, og se hvad der kunne blive bedre.

Måske endda lade være med at linke til en bil man SELV synes er elendigt oprettet - og bruge tiden på sin egen profil?

smiley *popcorn* smiley *popcorn* smiley *popcorn* smiley *popcorn* smiley *popcorn* smiley *popcorn* smiley *popcorn* smiley *popcorn* smiley *popcorn* smiley *popcorn* smiley *popcorn* smiley *popcorn* smiley *popcorn* smiley smiley

• Kompressor Knud
    Kompressor Knud Hjælpe-administrator

Følger: 4 Følgere: 65 Biler: 1 Emner: 217 Svar: 5.894
    #10   16. dec 2013 BG er børnegalleri, intet seriøst herinde, og skal man enten sælge eller købe bil er det her absolut det dårligste sted at starte, folk tror en golf 2 med rat look kan koste 25000 tusind???????????? hvad fuck sker der for folk at sætte en bil der max er 5-6000kr værd til 25000kr??? min mening er at alle her er enten ordblinde eller blæst for normal fornuft, eller begge dele, jeg er her kun for at grine af alle dem der tror at en thansen bagpotte giver 20 hk, kan grine hele dagen, har ikke popcorn og bajere nok, men en sjælden gang imellem er der et seriøst indslag som man også svarer seriøst på, men det er sjældent

• #11   16. dec 2013 Nu er det jo standardbiler og ikke rumraketter folk vil vise frem. Det begrænser lidt hvor meget man kan deviere fra andres biler.

Lige i dette tilfælde synes jeg bestemt at bilen lever op til kravene.

• #12   16. dec 2013 hva mener du kompessor knit.. en bagpotte gir da minst 20hest!!

• #13   16. dec 2013 Lorte oprettelser=Zero Points!

• #15   16. dec 2013 næ 50hest smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley *popcorn* smiley *popcorn* smiley smiley

• #16   16. dec 2013 Hvad er pointen i af have mulighen for at stemme en bil ind eller ud hvis man SKAL stemme den ind hver gang?

Hvis jeg afviser er det som regel en RIGTIG lorte-oprettelse, hvor der står "Standard" i alle tekst felter og der er 4 billeder hvor man kan se en front grill og et sæde og intet andet.

Men ja, dem der afviser burde da være så hjælpsomme lige at begrunde hvorfor

• #17   16. dec 2013 Afvist bare fordi jeg kan !

• #18   16. dec 2013 Og så er der selvfølgelig tilfælde som Kim der slet ingen stemmeret burde ha'

• #19   16. dec 2013 1) Hvad er præmissen for BG? Nogen kan ikke lide Japanere - så afviser de alt Japansk. Nogle vil kun køre i baghjulstrækkere - så afviser de alt andet. Og det er de sådan set i deres gode ret til. Jeg er af den holdning, at hvis man har gjort noget ud af at oprette en profil på sin HELT standard Suzuki Alto fra 98 (i den klassiske Lilla), så er det godkendt fra min side. Hvis man omvendt opretter sin spritnye, flexleasede AUDI RS6 og skriver "tjek selv" i alle felterne, så kommer man ikke ind. (det er muligt at ovenstående er meget sort/hvidt.....
    Det er et GALLERI - det handler om at udstille og fortælle. Og smag kan KUN diskuteres:-)

2) Markedskræfter. Hvad sælger mest?
    Hej Surftown - vi har et galleri med 10000 brugere der er rigtigt store entusiaster og gode venner i fritiden eller....
    Hej Surftown - vi har et galleri med 90000 brugere der diskuterer på livet løs.....
    Sorry Surftown - det er jeres reklame, der er i venstre side lige nu....

Jeg tror man skal leve med det og selv justere ind. Lade være med at reagere på tåber og selv spare lidt på retorikken. Omend det kan være svært.

God jagt!

Thomas

• #20   16. dec 2013 CarstenT

Har du ingen humor ?

• #21   16. dec 2013 Nu sidder jeg så bare og venter på linket med præmissen for bilgalleri..............

• #22   16. dec 2013 Jeg håber da det er et børnegalleri. Ka godt bruge nogen til noget musikvideo jeg arbejder på. Eller hvem ved måske noget model karriere?

• #23   16. dec 2013 haha.....

• #25   16. dec 2013 Synes at jeg hver evig eneste dag ser folk pive over at være blevet smidt på filter eller som skal beklage sig over et eller andet. For nyligt blev jeg endda kaldt for perker herinde, på trods af at jeg er pære dansk og intet udenlandsk har i blodet, medmindre vi måske går 500 år tilbage i tiden smiley

Sitet her virker ikke så seriøst, men det er jo hvad folket gør det til.

• #26   16. dec 2013 Én ting er at folk stemmer som de gør.

Noget andet er generelt folks opførsel. Der er brugere herinde som tilsynladende mener at det er deres pligt at kommentere i hvert indlæg de læser. Også selvom de ikke har noget konkret eller fornuftigt at bidrage med. Det er jo ikke unormalt at et almindeligt teknisk spørgsmål kan munde ud i en sviner af den bil der spørges ind til.
    Synes efterhånden BG minder mere og mere om Nationen. Folk burde indse at fordi man KAN ytre sig, så BEHØVER man ikke.

• #27   16. dec 2013 smiley = børne galleri

Det varsko hårdt for min ipad det der !

• #29   16. dec 2013 Helt klart børnegalleri.

Jeg skriver gerne til folk, når jeg byder velkommen og en sjælden gang imellem, når jeg afviser. Det kvitterer folk så af og til med ved, at smide lave stemmer retur, som noget af det første - hvis de nu skulle komme ind på trods af en afvisning eller to.

Hvis folk ikke kan tåle kritik, når de skriver 'standart' under halvdelen af felterne, billederne er skudt med en gammel nokia telefon og vender på hovedet (bare for at nævne nogle eksempler), så gider jeg ærlig talt ikke at spilde min tid med, at skrive hvorfor at jeg afviser, så trykker jeg bare på afvis knappen - færdig slut.

• #32   16. dec 2013 smiley *popcorn* smiley

• #33   16. dec 2013 min kommentar blev slettet ? smiley

• #34   16. dec 2013 Det mest brugte ord herinde er 'standart', hvilket bl.a. betyder rytterfane. Standard ernoget helt andet.

• #35   17. dec 2013 Intra byt kabu cylle?

• #36   18. dec 2013 smiley

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

#37   18. dec 2013 Kim Aa pas nu på du ikke havner på hårde Carstensen filterliste haha smiley

• #39   21. dec 2013 BG=Børnegalleri....

håååååårh....fandt du helt selv på den?

Det minder mig sgu lidt om "A...A går med aberne i bad" og "B er byens bedste børn"...ååååårh...hvad...

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

#40   21. dec 2013 Carsten T håber da ikke du prøve at starte en fornuftig debat med mig. Det har du jo slet ikke celler nok til.
    Og når du ikke kan argumentere for dine tåbelige udtalelser synker du jo bare længere ned hver gang. Og til sidst må du tage filter i brug bare for at vinde en debat ( i din egen lille verden ihvertfald )

Det sødt men synker ikke ned på dit niveau.

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

#42   21. dec 2013 Digweed de fleste der laver en ordentlig overskrift og beskriver en reel problemstilling får som regel meget gode og brugbare svar.

• #44   22. dec 2013 Casper K

Jeg kunne aldrig drømme om at spilde min tid på at forsøge en fornuftig debat med dig.

Da du tilsyneladende har en personlig ting imod mig som tydeligvis tåger din fornuft

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

#45   22. dec 2013 Carsten T du har store tanker om dig selv. At du tror jeg overhovedet bekymre mit hovede med dig.

Digweed. Du har en del ret i det du skriver det må jeg give dig. Men bruger også selv hellere andre forums eller Google 9 ud af 10 gange jeg har et spørgsmål. smiley

• #46   23. dec 2013 smiley *popcorn* smiley

• #48   23. dec 2013 Tak for sidst smiley

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

#49   23. dec 2013 Krigsstien hvor ?

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

#51   23. dec 2013 Miss K er det noget jeg skal tage mig af ? Eller !

• #53   23. dec 2013 Miss k.

profilbillede
  • #54   23. dec 2013 * Miss K *

Han er sur over at jeg har sat ham på min filter liste, så selvom at han ikke "bryder sit hoved med mig" så bruger han godt nok meget krudt på det.

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

#56   23. dec 2013 Haha Carsten har forklaret dig op til flere gange jeg ikke kan blive sur over en bruger på et internetforum. Så kedeligt er mit liv alligevel ikke at jeg spilder energi på det. Det kan kun more mig at man er så uintelligent og verbalt handicappet at man er nød til at bruge et filter på nettet når man ikke kan tåle et modsvar.

Men igen har du alt for høje tanker om dig selv. Haha smiley

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

#59   23. dec 2013 Miss K muligt du synes det. Men keder mig aldrig alligevel. smiley

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

#61   23. dec 2013 Miss nej egentlig ikke. Som sagt er alt herinde ren underholdning. Morsomt at se folk skaber sig så meget over tekst på et forum.

Jeg kalder en spade for en spade, men er sgu ikke så afhængig af denne side at jeg ligefrem lader folks kommentarer gå mig på på nogen måde Hehe smiley

Nå vil videre i programmet nu. Fortsat god aften til jer alle også lille tøsefornærmede Carsten.

• #62   23. dec 2013 Casper K

Hehe det er meget sjovt at du siger folk skaber sig.
    Men læser man denne tråd igennem, så er den eneste der skaber sig her da vidst dig.

Men hvis du siger at mit niveau er lavere end dit, så vil jeg sku hellere være hernede, end at være i luftlag med folk af din kaliber

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

#63   23. dec 2013 Carsten mange tak smiley Nu omhandler din opførsel sig jo ikke om lige denne tråd men mange andre.

• #64   23. dec 2013 Jeg var slet ikke klar over at jeg optager så meget af din tid at du holder styr på min gøren og laden her på BG .
    Men hvis sin hobby

Og jeg syntes da at jeg generelt har en go opførsel her på sitet?
    Men lad nu det ligge, lad os blive enige om at vi aldrig bliver enige og lade det være det.

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

#66   23. dec 2013 P.d så smut du ind på Hestegalleri igen smiley

• #67   24. dec 2013 Gad vide hvad de egentlig bruger som pendant til "børnegalleri" på hestegalleri?

"HG = homogalleri" eller tror i alligevel at ponyklubben er mere voksne? smiley

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

#68   24. dec 2013 Pony

profilbillede
  • #69   24. dec 2013 Det er da beviset på det er et børnegalleri.
    X antal indlæg af folk der bruger tid på at genere hinanden og helt glemmer hvad tråden handler om. Bliv nu voksne så det kan blive et BILGALLERI og ikke forblive børnegalleri.
    God jul til alle.

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

#70   24. dec 2013 Troede vi skulle bevise det var BørnehaveGalleri

• #71   24. dec 2013 Miss K, se selv... Der er være personer, end mig selv. smiley
    Så jeg er ikke full retard? smiley

• #75   24. dec 2013 Pede always spot on! smiley

Men Doktor! Hold dig, fra min dame!!!

• #76   24. dec 2013 AFILI8ED

hvorfor jeg sætter folk på min filter liste er da min sag?
    Og Du og Casper bliver ved med at sige det er mig der er den pigesure her, men trods det er det jer 2 der bliver ved med at rage op i det, og brokke jer over min beslutning til at sætte jer på mit filter..

Hvem er så den pigesure her?

Hvis i virkeligt er så ligeglade, så lad det da ligge? og accepter at jeg ikke bryder mig synderlig meget om jer, længere er den jo bare ikke.

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

#77   24. dec 2013 Carsten T tror du min verden ramler sammen fordi jeg er på din filterliste ?
    Så har du endnu engang misforstået det. Men forventede intet andet.

Nej min verden drejer dig ikke om dig. Og nej den ramler ikke sammen af det.

Nu skriver jeg det så selv en 12 årig burde forstå det.

Jeg synes det er morsomt. At man har behov for at bruge et filter når man læber tør for gode argumenter. Det kan kun more mig. Intet andet. Og ja så stod du lige for skud for min egen underholdnings skyld.

Utroligt man skal skære det ud i pap for dig og alligevel forstår du det nok heller ikke denne gang. Forventer jeg ihvertfald ikke. Og stop da dit latterlige ynk om jeg skulle have noget personligt imod dig. Kender dig ikke personligt så hvordan skulle jeg have det. At du så vælger at spille ynkelig for at få lidt medynk er jo helt og holdent din egen sag.

• #78   24. dec 2013 Casper K

Lad det ligge?

Det burde en 12årig også kunne forstå

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

#79   24. dec 2013 Carsten nu er det jo dig selv der bliver ved med at kommentere det igen og igen.
    Men igen et flot modargument.

Men jep lader den ligge her smiley God jul smiley

Kommentér på:
BG = Bilgalleri eller Børnegalleri

Annonce