23. nov 2005 Følger: 88 Følgere: 84 Biler: 2 Emner: 208 Svar: 4.745
LED LENSER M7R - Alternativ? {{forumTopicSubject}}
Hey allesammen! Tænker at der sikkert, som jeg selv, sidder nogle herinde med en syg fetisch for værktøj mv.
Jeg står foran og skulle købe en ny lommelygte/arbejdslampe!(Bil/husrenovering etc.) Jeg har set mig lidt lun på LED LENSER, den model der hedder M7R.
Men inden jeg beslutter mig, tænkte jeg om der mon var noget som var endnu bedre, til nogenlunde samme penge(ca. en tusse), kravene er som følger:
SKAL være genopladelig! Gerne med en form for ladestation eller lign. Den skal være på min. 150 Lumens, den skal kunne tåle både vand/stød/sand/olie etc. altså kort sagt kunne tåle lidt og så skal den have str. som en "almindelig" lommelygte, dvs. ca. samme længe som en mands hånd og en 3.-4 cm. diameter, kort sagt ingen mega lygter
Jeg kan læse på sider for folk med fetisch for lygter mv. at ikke alle er lige vilde med LED LENSER, dog kan jeg ikke blive klog på hvorfor? Tænker om det mon bare er som det altid er med de virkeligt dedikerede, at nogle elsker det ene men hader det andet, bare fordi de kan, hvis i forstår!
Håber der er en masse som har nogle erfaringer, eller bare noget de har brugt/bruger og som de er glade for/har gode erfaringer med!
På forhånd tak og god jul!
nov 2003
Følger: 46 Følgere: 44 Biler: 9 Emner: 244 Svar: 965
apr 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 41 Svar: 211
Jeg har købt fra dealextreme et par gange, og været super tilfreds. Find noget der har mange, gode anmeldelser.
Generelt er jeg gladest for lygter der bruger 2 cr123a batterier, de er ikke genopladelige, og små-dyre, men det virker altid. Alternativt skal du have gang i noget med 1-2 18650 lithium ion batterier, som du kan tage ud og smidde i en lader.
Check dem her ud: http://dx.com/s/xm-l%2b18650?Sort=AvgRating
nov 2005
Følger: 88 Følgere: 84 Biler: 2 Emner: 208 Svar: 4.745
Frederik: god side, dog er jeg i tvivl om kvaliteten er lige god på dem alle(regner jeg ikke med de er) men nogle af dem er meget billige! Har du nogen idé om hvilke mærker der er værd at gå efter?
Høgefar: Den er super cool den lille Nitecore der! Bare ærgeligt at de ikke, så vidt jeg kan se, laver nogle med en lader til!
jul 2007
Følger: 25 Følgere: 24 Biler: 2 Emner: 14 Svar: 130
apr 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 41 Svar: 211
aug 2003
Følger: 33 Følgere: 32 Biler: 2 Emner: 30 Svar: 114
den hher har vores busmekanikere på jobbet den virker fint
nov 2005
Jeppe R: Den kiggede jeg faktisk på idag hos Davidsen i Fredericia, den ser også fin ud, men den er godt nok ikke ret stor!
Frederik: Ok super, mange tak, så vil jeg lige se dem igennem!
Torben: Kan ikke se nogen pris på den, kræver det cvr. nr at handle hos Würth?
aug 2003
Følger: 33 Følgere: 32 Biler: 2 Emner: 30 Svar: 114
nov 2005
LED LENSER M7R - Alternativ?