{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.484 visninger | Oprettet:

LED LENSER M7R - Alternativ? {{forumTopicSubject}}

Hey allesammen! Tænker at der sikkert, som jeg selv, sidder nogle herinde med en syg fetisch for værktøj mv. smiley

Jeg står foran og skulle købe en ny lommelygte/arbejdslampe!(Bil/husrenovering etc.) Jeg har set mig lidt lun på LED LENSER, den model der hedder M7R.

Men inden jeg beslutter mig, tænkte jeg om der mon var noget som var endnu bedre, til nogenlunde samme penge(ca. en tusse), kravene er som følger:

SKAL være genopladelig! Gerne med en form for ladestation eller lign. Den skal være på min. 150 Lumens, den skal kunne tåle både vand/stød/sand/olie etc. altså kort sagt kunne tåle lidt og så skal den have str. som en "almindelig" lommelygte, dvs. ca. samme længe som en mands hånd og en 3.-4 cm. diameter, kort sagt ingen mega lygter smiley

Jeg kan læse på sider for folk med fetisch for lygter mv. at ikke alle er lige vilde med LED LENSER, dog kan jeg ikke blive klog på hvorfor? Tænker om det mon bare er som det altid er med de virkeligt dedikerede, at nogle elsker det ene men hader det andet, bare fordi de kan, hvis i forstår!

Håber der er en masse som har nogle erfaringer, eller bare noget de har brugt/bruger og som de er glade for/har gode erfaringer med!

På forhånd tak og god jul!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  LED LENSER M7R - Alternativ?
Kommentér på:
LED LENSER M7R - Alternativ?

Annonce