{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  iPhone 5S
  • #1   22. dec 2013 jeg har haft 5s'eren lige godt en uge nu.
    jeg synes sgu den er fed, og fingerscan virker bare hver gang. smiley

• #2   22. dec 2013 Lyder godt, har været paf med 5S'eren lige siden den kom ud, og så er der snart fødselsdag, så satser på at pengene snart er i hus. smiley

• #3   22. dec 2013 Ikke den store forskel. Den største forskel ligger i iOS 7 opdateringen

• #4   22. dec 2013 Købte en 5S til fruen, jeg har en 5'er og må sige jeg synes ikke der er nok forskel til at skifte.. ja det er meget sjovt med den finger scanner og bedre kamera men ellers er der ikke det store synes jeg..

• #5   22. dec 2013 Er os' mega glad for min. Og finger-læseren virker perfekt! Min plan var at slå det fra, men har valgt at beholde det da det bare virker:-)

• #6   22. dec 2013 jeg skiftede også fra 4'eren til 5s'eren. hvis jeg havde en 5'er i forvejen, havde jeg nok ikke købt 5s'eren istedet. smiley

• #7   22. dec 2013 jeg købte 5s da jeg havde en 4 i forvejen. finger scan viker 50/50 jeg er lidt træt af det så jeg bruger bare kode og en gang imellem scan smiley

• Frank B
    Frank B Tilmeldt:
    nov 2013

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 121
    #9   22. dec 2013 Der er stort set ingen foreskel. Det er kun det der finger skanning der er foreskellen. Og det slår man fra efter et par dage. Alligevel.

• #11   22. dec 2013 Tjov, så må man bare anskaffe sig en bedre hygiejne hvis man skal have den. smiley

• #12   22. dec 2013 vent til næste generation X´S model. køb aldrig den første udgave

• #13   22. dec 2013 Skiftede selv fra 5 til 5s, og sys den er kanon, men ja der er ikk vanvittig meget forskel, bedre kamera, hurtigere processor, bedre batteri og fingerscan er hvad jeg har oplevet smiley

• #15   22. dec 2013 Jeg har også 5s'eren, den i guld, den spiller maks, virkelig fed telefon!

• #16   22. dec 2013 Jeg vil nu også sige at har du 5'eren, så lad være med at skifte da forskellen ikk er særlig stor.. Men jeg har haft min 5S'er i omkring 3 uger og fingerscan fungerer bare 110 % her smiley

• #17   22. dec 2013 Skal bare af med min 5er for 3k, gider ikke havde den taber meget mere i værdi. smiley

• #18   22. dec 2013 Skiftede selv fra en 4S til en 5S, og jeg er super tilfreds med skiftet. Som de andre siger, så vinder du ikke så meget ved, at skifte fra 5 til 5S, så det skal mere være hvis du gerne vil have fingeraftryksaflæseren (som virker helt upåklageligt ved mig) og den opdaterede hardware. Kvaliteten er bare i top smiley
    Kameraet, som jeg bruger MEGET, skulle iøvrigt være et af de bedste der fås iblandt smartphones lige pt (har jeg hørt - det er muligt at diverse tests siger noget andet, men jeg ved bare, at jeg har taget helt åndsvagt gode billeder med min 5S'er i både lys og mørke).

Som du selv siger, så kan der være en idé i at skifte nu, for at undgå værditabet på 5'eren. Min bror skifter ofte telefon årligt, da han kan spare penge ved at undgå værditabet, og han har faktisk tjent lidt på det et par gange.

Køb den hvis du gerne vil ha' den, og ellers så nyd din 5'er indtil den næste iPhone kommer smiley

Kommentér på:
iPhone 5S

Annonce