Nogen med forstand på at root en tablet? {{forumTopicSubject}}
Hey piger
Jeg har en Samsung Galaxy Tab 3 som jeg overvejer at få installeret den rene android-version på - dvs. ligesom på Nexus-produkterne.
En af mine kollegaer keder en som kan finde ud af det, så det skal jeg ikke selv bøvle med.
1. Men ved I om garantien frafalder når man selv installerer ny firmware på den?
2. Og når/hvis der så kommer softwareopdateringer, kommer de så også til ens tablet når det er original software der ligger på den?
Er der andet man skal være opmærksom på?
Grunden til at jeg vil det er at der fra Samsuns side som altid er en milliard latterlige apps på som jeg gerne vil være fri for og så måtte den også gerne køre lidt med glidende hvilket jeg har ladet mig fortælle at den vil komme til.
apr 2009
Følger: 3 Følgere: 2 Biler: 1 Emner: 15 Svar: 384
men her kan du læse alt om det.
http://forum.xda-developers.com/galaxy-tab-3
og Isaksen Samsungs nye firmware har KNOX så du kan ikke reset Bootloader LOCK den vil altid vise at du har haft modded den
maj 2005
Følger: 24 Følgere: 27 Biler: 9 Emner: 448 Svar: 2.293
Isaksen: betyder det så at man selv kan installere nyere versioner af softwaren engang imellem for at holde den opdateret da der eller ikke vil komme nogen opdatering som der normalt gør?
apr 2009
Men du kan få den Rootet så kan du installer Titanium Backup så kan du slette de apps du ikke vil have
maj 2005
men tænker at det vel er nemmere bare at installere det rene android i fx version 4.4 hvis det er muligt? Min kollega fik det gjort på sin mobil og det kører meget bedre nu og så er der ikke alt muligt ubrugeligt braller man ikke skal bruge
apr 2009
maj 2005
apr 2009
er de roms du vil have hedder AOSP det er googles clean version ikk noget lort på.. men ingen til din tab inu
sep 2004
Følger: 15 Følgere: 15 Svar: 76
Men ud over det så køre både min tablet og mobil meget bedre med dette Android system end med det orginale.
Hvis du vil køre med ren Google OS så kan du få deres opdateringer.
Men hvis du vælger anden 3part mod OS så kommer de ikke, så er det når den 3 part laver en opdatering det kommer, og der må jeg så igen sige at Cyan er rigtig godt
nov 2005
Følger: 88 Følgere: 84 Biler: 2 Emner: 208 Svar: 4.745
apr 2009
sep 2004
Følger: 15 Følgere: 15 Svar: 76
2. For mig har det bevirket en hurtiger tablet/mobil, som køre meget bedre.
3. Du kan opsætte og ændre mange flere ting selv.
maj 2005
Tak for hjælpen
Nogen med forstand på at root en tablet?