{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
939 visninger | Oprettet:

pc hjælp {{forumTopicSubject}}

hej.. Jeg er ikke skide god til det der med at rette fejl på pc, så skriv så en alm. kan forstå det der skal laves på min pc.

Altså, det er en bærbar Acer E1-571, som ikke rigtig vil fange nettet herhjemme, og nogen gange tager det temmelig langtid før den finder adgang til nettet, altså den finder min router med det samme, men før jeg har kørt en fejlsøgning, og det er HVERGANG jeg åbner pc'en, er der ingen forb. til nettet.
Løsningen er at den "nulstiller Wifi-kort", og så fungere det ellers som det skal.

giver det nogen mening, og hvad skal jeg ændre for at den ikke skal fejlsøge 2-8 gange før det endenlig løkkes at nulstille det wifi kort

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  pc hjælp
  • #2   1. jan 2014 nææ, men det kan jeg da starte med at gøre.. alt andet, altså tv, 2 iphone og de gæster der kommer her, kan sagtens bruge nette, via wifi, og uden udfald, så det er kun den her åndsvage pc, som der driller.. men det kan måske være jeg skal gøre det du skriver..
    hvordan fung. det?

• #3   1. jan 2014 Er driver til trådløst netkort opdateret..??

Er BIOS opdateret til sidste ver..??

Hvilket OD kører du - og er DET opdateret..??

• #4   1. jan 2014 OS skulle der selvfølgelig stå - og det er så din Windows/Linux ver. vi snakker om. smiley

• #5   6. jan 2014 Mr. VEctra: Allerede med de udtryk er jeg stået af!!! det er en pc der fra maj måned, med windows 8!?
    Jeg har haft fri, så kigger på det senere idag.

• #6   6. jan 2014 Hmm - ja og med Windows 8 står jeg af. Haader det lort.

Jeg har selv fullrate og har et stykke tid haft problemer med at komme på det trådløse. Tog så lige en ældre router jeg havde liggende - og vupti - så var jeg på.

Ringede så til fullrate - og beskeden var at med den alder min router havde - så forbavsede det ham ikke at den drillede. De sender fluks en ombytter.

Det kunne jo være at du havde samme problem. Det kan du lynhurtigt teste. Find en kammerat med trådløst net og prøv om du kan komme på der. Kender du ingen med trådløst - så find en McDonald's - de har alle gratis trådløst.

HVIS DU HELLER IKKE KAN KOMME PÅ TRÅDLØST - HOS ANDRE - SÅ FEJLMELD PC..!!!

Ang. BIOS version - så kan du hurtigt se om du har den sidste nye. Hvis du trykker F2 mens den booter - så kommer du ind i BOIS - og der kan du finde version's nr. (det står mulgivis også på skærmen under boot).

Ang. trådløst netkort - så er det lidt mere tricky at forklare - især fordi jeg stort set aldrig roder med PC'er med Win8. Men du burde have lys i Wifi og muligvis bluetooth "lampen"

Kommentér på:
pc hjælp

Annonce