{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.487 visninger | Oprettet:

Drift trike med motor {{forumTopicSubject}}

http://youtube.com/watch?v=vg9oXdLyXSU&desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3Dvg9oXdLyXSU

Hej BG. Jeg har tænkt mig at lave sådan en motoriseret drift trike.

Jeg har en gammel defekt gokart til at stå jeg ville bruge bagenden fra og så bare nogle pvc rør over dækkene.

Jeg har så set man kan få sådan en 49cc motor med 3,5 hk for en plov, men er den kraftig nok?

http://fedepriser.dk/shop/motor-49cc-komplet-1119p.html

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Drift trike med motor
  • #1   2. jan 2014 Sider der ikke en motor på den gokart du har? Ellers ville en knallert/scooter motor jo også være et godt bud, der er jo massere af tunings muligheder til sådan nogle hvis der ikke er motorkraft nok. smiley

• #2   2. jan 2014 Hvis en knallertmotor kan skubbe en knallert op mod 60km/t uden begrænsninger i, så burde den da vel også kunne skubbe sådan en fætter rundt på paphjul, der vejer måske 20kg inkl motor.

• #3   2. jan 2014 Havde nok valgt en sportstunet knallertmotor smiley Den har dobbelt heste og der er gode muligheder for tuning i sådan en jo og dele er nemme at skaffe smiley
    Den koster så også en smule mere smiley

• mark L
    mark L Tilmeldt:
    okt 2013

Følger: 1 Biler: 1 Svar: 25
    #4   2. jan 2014 Jeg har en honda motor helt ny fra en gokart mener den er 175ccm. Den burde kunne klare opgaven og den køre jo bare altid og nem at montere

• #5   4. jan 2014 Den motor der sidder på kommer aldrig til at virke igen.
    Jeg havde også overvejet en scooter motor, men den er bare meget stor i forhold til en pocketbike motor og med en scooter motor skal jeg også have lavet den om til kædetræk og så vil den bare fylde endnu mere smiley

Mark den lyder dyr?

• mark L
    mark L Tilmeldt:
    okt 2013

Følger: 1 Biler: 1 Svar: 25
    #6   8. jan 2014 Kom med et bud så ser vi på det 28699907

Kommentér på:
Drift trike med motor

Annonce