Mega sjov tur i.... Jem & Fix {{forumTopicSubject}}
Jeg vil lige dele denne oplevelse med jer.
Kommer ind i butikken og skal havde en hvid arbejds bordplade,
jeg finder alle 6 der er på lager skrammet i enden (samme ende alle sammen) nåå.. efter som jeg ikke skal bruge hele længden passer det jo fint til mig efter en tur med saven, så kommer jeg op til kassen og siger til den meget unge mand ved kassen, du må kunne slå en skilling af prisen efter som produktet er beskadiget lidt....han starter med at sige at jeg skulle se om der er andre plader, jeg siger at de alle sammen ser sådanne ud herefter siger han så......hold fast .....det kommer nu....
"DET ER JO OGSÅ EN MEGET DÅRLIG KVALITET"
Jeg kigger på ham .........længe og han ved ikke hvor han skal gøre af sig selv...jeg er lige ved af flække af grin dog uden og vise det.
jeg siger så at det ligner at de er påkørt af en truck i enden ...samme ende....så siger han fandme.
"DU FÅR HVAD DU BETALER FOR"
Køen bliver lang nu og den unge gut bliver urolig da jeg ikke siger noget og bare står der..jeg bliver helt rød i kammen, men det er for at jeg er ved og dø af grin, det ved gutten ikke og tror jeg er sur a helvede til.... så siger han
"MEN JEG HØRER IKKE TIL DENNE AFDELING I DENNE BY"
Her kan jeg ikke holde mig mere og flækker af grin !!!
betaler pladen til fuld pris og forlader butikken med tårer ned af kinderne.
Jeg vil herved undskylde til den ansatte i den pågældene Jem & Fix butik...undskyld jeg kunne ikke lade være
nov 2007
Følger: 66 Følgere: 64 Biler: 4 Emner: 254 Svar: 2.792
dec 2007
Følger: 51 Følgere: 50 Biler: 2 Emner: 3 Svar: 21
mar 2011
Følgere: 1 Biler: 2 Emner: 47 Svar: 587
dec 2009
Følger: 6 Følgere: 6 Biler: 1 Emner: 2 Svar: 905
jun 2008
Følger: 6 Følgere: 17 Emner: 516 Svar: 2.803
jan 2007
Følgere: 89 Biler: 9 Emner: 1 Svar: 4.007
dec 2007
Følger: 1 Emner: 81 Svar: 213
jan 2006
Følger: 2 Følgere: 2 Biler: 4 Svar: 21
apr 2013
Følger: 5 Følgere: 6 Biler: 4 Emner: 3 Svar: 25
Er selv tidliger butiksarbejder ...så jeg føler med ham når der kommer sådanne en "gammel tosse" i butikken.
Blogger
Følger: 7 Følgere: 5832 Emner: 633 Svar: 5.089
Mega sjov tur i.... Jem & Fix