{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
726 visninger | Oprettet:

Sjovt projekt {{forumTopicSubject}}

Hey BG. Jeg skal her fra Februar måned af lave et projekt i forbindelse med min uddannelse til Maskinmester.
Lige nu har jeg tænkt på at lave en maskine der skyder tennisbolde af sted, men ville lige høre om i måske havde nogen ideer.
Det skal bare indeholde noget svejsning, drej/fræs, pneumatik eller el/motor. Så fantasien sætter grænser.

Har i nogen forslag smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sjovt projekt
  • #1   13. jan 2014 Dildo maskine, den kan du også sælge bagefter smiley

• #2   13. jan 2014 Tror sku ikke censor bliver så glad for en dildomaskine, haha

• #3   13. jan 2014 ja noget der kan samle tennis boldene op igen.. smiley det gas.. ska nok tænke over noget fedt.. mvh hc

• Unknown
    Unknown Tilmeldt:
    nov 2013

Følgere: 2 Emner: 5 Svar: 876
    #4   13. jan 2014 Hvad med en opstrengningsmaskine til diverse ketchere? Så kunne man gøre de arme der skal holde ketcheren på plads automatiske, og det samme med den arm der kører strengen ud og strammer den? smiley
    Ved at sådan noget også kan fås i automatic.

• #5   13. jan 2014 Jørn Ege det skal censor slet ikke have nogen mening til smiley lav du bare den dildomaskine ! Hvem ved, måske vil censor købe den bagefter ...

• #7   13. jan 2014 Kender ikke til opstrengningsmaskiner, men undersøger det lige ! Haha det er ikke lige en chance jeg tør tag med den dildo maskine, men jo sjovt kunne det være! Men en kartoffel kanon og tennisboldsmaskine, det jo lidt det samme, princippet er i hvert fald smiley

• #9   13. jan 2014 En avanceret dåsepresse. Med magasin til tomme dåser, tilføring til selve pressen og bortskaffelse af pressede dåser i dertil indrettet beholder.

Bare en ide... Kan jo udvides med diverse alarmer og sikkerhedsanordninger, og det kunne være en udfordring at gøre den hurtig. F.eks presse 100 dåser indenfor en bestemt tidsgrænse.

• #10   13. jan 2014 en maskine hvor der er en plade som censor skal træde op på.
    når han så står der, kommer der er arm med en hånd på op af en eller anden kasse,
    og giver ham en syngende lussing...
    og det bliver den så ved med indtil han giver dig topkarakter...... smiley

• #11   13. jan 2014 byg en maskine ud af et nav fra en bil hvori du kan bolte alufælg på og momtere en elmotor bag på med remtræk til at drive navet med, presto poleringsmaskinstation og højpoleret fælge mums

• #12   13. jan 2014 Baronen fra solbjerg

Det er sku et lidt tamt projekt det der.. Det er noget alle bonderøve har hjemme i garagen..

Det lyder til at jørn ege skal afslutte sin værkstedsskole på maskinmesteruddannelsen, og dertil skal den gerne indeholde nogen flere elementer inden for styring, hydraulik, pneumatik, drejning, svejsning osv.

Jeg vil sige at den dåsepresser kunne blive et fint projekt. Bare lav den avanceret, med sensorer for alt imellem himmel og jord, PLC styring, pressemål på dåserne osv. osv.

Hvor tager du din uddannelse henne?

• #13   14. jan 2014 Autorep: Du har fuldstændig ret! Ja dåsepresser lyder fint. Jeg er igang i København

• #14   14. jan 2014 rolig nu, det sku da ikke være end en katofelkanon, ha ha ha

• #15   14. jan 2014 Når man tænker lidt over det, så kan man gøre rigtig meget ud af en dåsepresse. F.eks kunne man se om man på en måde kan få den til at skelne mellem jern- og alu dåse og derved sortere dem i hver sin beholder. Måske også få den til at skelne mellem 50 og 33cl så den selv justere stempelhøjde. smiley

Kommentér på:
Sjovt projekt

Annonce