{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.053 visninger | Oprettet:

råd ang styrketræning {{forumTopicSubject}}

ja som sagt søger jeg lidt råd ang protien pulver og whigt gainer og hva for nogle ting man skal bruge af det? da der er meget at vælge imellem smiley

og hvordan træner i?

og må man træne det samme muskelgruppe hver dag?

og idet heletaget bare nogle gode fiff når man træner (:

kosten er der nogenlunde styr på (:

takker på forhånd (:


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  råd ang styrketræning
  • #1   15. jan 2014 hvordan du skal træne og hvad du skal ha af kosttilskud kommer meget an på hvad dine mål er..?
    mange æder alle mulige kosttilskud uden at vide hvad de skal bruge da de ikke har en bestemt plan eller mål.. og i mange tilfælde er det spild af penge da din krop ik kan optage det grundet forkert træning
    '/eller ikke får noget ud af kosttilskudet


  • #2   15. jan 2014 altså jeg er ca 1.88 vejer 72 kg og vil gerne være større og gerne bruge protien som lidt ekstra for at kunne blive lidt større og træner i sæt lige nu som er 3x12

  • #3   15. jan 2014 det er ca samme begyndelse som jeg selv havde.. du får lige en pb

  • #4   15. jan 2014 188 og vejer 72 kg?? Du skal vist have fat i noget weightgainer, du lyder meget spinkel - selv er jeg 180cm og vejer 87 kg, ret cuttet..

    Skriv en pm til mig, så skal jeg sætte er program op til dig.


  • #7   15. jan 2014 Chris > køb det billigste og brug det kun hvis der er behov? Prøv en gang og læs teksten, manden er næsten 190 cm høj og vejer lige så meget som min lillebror på 16 som er 178 høj.. Mon ikke han har behov for det? Mon ikke han kunne bruge lidt mere af det hele?

    Og ærligt, ud fra dit billed ser det ikke specielt meget ud som om at du har den vilde erfaring med styrketræning og muskelopbygning, så mon ikke du bare skulle lade vær med at kommentere..


  • #9   15. jan 2014 Kender godt nok ikke nogen der drikker 4-5 shakes om dagen.
    Man bruger ikke proteinshakes fordi man ikke lige kan spise, for det er ikke en måltidserstatning. Det er et supplement til din daglige kost, både hvis du ikke får alle dine proteiner igennem din kost, men også for at få hurtigt optagende proteiner efter træning da dine muskler jo som du nok ved, har brug for proteiner som byggesten og kalorier som "brændstof" faktisk både før og efter de er blevet brugt. Prøv du og sig det her til alle professionelle bodybuilders i verden, der er ikke en eneste som ikke drikker shakes - netop for at få de hurtige, supplerende proteiner når man har brug for dem. Musklerne kan efter en times træning sgu ikke vente en halv time på at man kommer hjem og har stegt en kyllingefillet, og yderligere 3 kvarter på at kroppen får optaget proteinerne når du har slugt lortet.. Nej, der skal de have dem her og nu, og det får de igennem en Shake.

    Og jeg nævner igen, at manden nok ikke får hvad han har brug for igennem sin kost, ellers ville han ikke stadig være så spinkel. Om det er pga mega høj forbrænding ved jeg ikke, men han får ikke hvad han skal have.


  • #11   15. jan 2014 Nej jeg gør da ikke smiley

    Nå men nok om det.. Ikke en kostplan er ens, ikke et træningsprogram er ens - nu har jeg givet min mening og du har givet din, så er det op til ham smiley


  • #13   15. jan 2014 Netop derfor har jeg sat en kostplan samt et træningsprogram op til ham som han skal prøve.

    Men ja..


Kommentér på:
råd ang styrketræning

Annonce