{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.101 visninger | Oprettet:

Haribo - racisme? {{forumTopicSubject}}

Nu har jeg set det med

http://ekstrabladet.dk/nationen/article2196945.ece hahaha

Det kunne være DBA og andre sider, så straks skulle forbyde salget af træmasker i samme ombæring, når nu de er racistiske?

Synes den der selvcensur er ved at være en anelse plat efterhånden....

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Haribo - racisme?
  • #1   18. jan 2014 Hvad er racistisk? At slikket er sort? God damn..

• #2   18. jan 2014 Kan det blive mere latterligt?? Hold da op.. Hvad er ikke racistisk i udlændinges øjne? Det er alt næsten..

• DGK
    DGK Tilmeldt:
    jul 2012

Følger: 1 Emner: 25 Svar: 61
    #4   18. jan 2014 haribo lakrids er da ikke racisme STOP NU DA

• #5   18. jan 2014 De kan satme pakke deres lort og rejse hjem igen - jeg vil gerne stå og sparke hver og en ud af landet smiley

• #6   18. jan 2014 snart bliver det ulovligt at spise brunede kartofler... slap nu lige lidt af smiley

• #7   18. jan 2014 Som jeg forstår det, er det da netop også en "hyldest" da indholdet skal forestille nogle af de ting, end skipper kunne have med sig hjem fra sin tur ud i verden...

Men de kunne da passende bytte den ud med en lille firkantet lakrids der forestiller en stævning fra nogle af de ømskindede mennesker i bl.a sverige, eller en lille tudekiks han kunne have med sig ud i verden...synes det er plat...

• #8   18. jan 2014 haha hold nu kæft man, hvad bliver det næste, at alt lakrids skal dømmes til og være rasistisk, da lakrids er sort. har da aldrig hørt noget så latterligt!

• #9   18. jan 2014 Satme i orden ! Så blev min klage til haribo endelig hørt.. lol smiley

• #10   18. jan 2014 Lakrids må helst ikke blive afskaffes, hvad skal jeg ellers spise??

• #11   18. jan 2014 Lad os nu bare forbyde farven sort... Det er ikke mere end rimeligt

• Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.600
    #12   18. jan 2014 Hvornår forsvinder kina(Gule) vingummierne så fra deres andre proser, indianere (røde) og hvad med den værste af dem alle?
    Racisme vingummien!? Aka den gennemsigtige/hvide

• #13   18. jan 2014 Jeg synes at KARTOFFELchips er noget så stødende..:-P

• #14   18. jan 2014 Folk der køre i hvide biler, får også snart problemer når de køre ude på gaden, fordi udlændingene syntes det er racistisk at de ikke køre i sorte biler!

Ja eller omvendt.....
    Utroligt de ikke kan se igennem fingre med ting, man slet ikke burde gå og blive sur over, eller overhovedet tænke på.......

Jeg vil squ gerne indrømme jeg er ved at være godt træt af at de fleste danskere ikke kan se der er et problem...

OG NEJ! Det var ikke racistisk ment!

• #16   19. jan 2014 tåbeligt af Haribo, og fjerne det

det er jo lige som de ville afskaffe lakrids piben
    nu spiser jeg dem ikke selv,

men det er da lige så åndssvagt

• Sebastian J
    Sebastian J Tilmeldt:
    aug 2012

Følger: 1 Biler: 2 Svar: 94
    #17   19. jan 2014 Haha, jeg er ikke overrasket, men indigneret over at det kan finde sted. Hvad blev der af negerboller, samt sorte sambo flødebollen. De var heller ikke politisk korrekte, man bestemte herefter at disse også måtte forbydes, tænk nu hvis en minoritet følte sig brøstholden. Det er mig ubegribelig, at der ikke har været EN politiker, som har udvist civilkurage overfor det her.

Dette er dog bare endnu et initiativ, ud af mange tusinde, for ikke at fornærme negere. Bare det at de rubricere en lakridsmaske, med en menneskelig race (læs negroid) Er helt forkasteligt.

Hvem end der har klaget til Haribo, burde få en psykologisk eksamination. Det samme med den høved, som har taget klagen til efterretning.

Sikke en flok kranke mennesker.

Kommentér på:
Haribo - racisme?

Annonce