{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
723 visninger | Oprettet:

Hjælp til skoleopgave {{forumTopicSubject}}

Hej BG'ere.
Min datter i 9. klasse, har en skoleopgave, hvor hun har valgt bl.a at skrive om lysten til at gejle biler.

Kan I hjælpe hende med få kommentarer om, hvorfor I gejler jeres biler?
Ikke nogen lang afhandling, men blot et par tanker om, hvad der driver værket: Hvorfor gejler jeg bil?

På forhånd tak! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til skoleopgave
  • #1   26. jan 2014 For at få en bil som ingen andre har, og for at få noget opmærksomhed..

    Ikke at jeg gejler meget bil.. Men når jeg gør noget ved vognen, så er det helt sikkert for at skille mig ud..


  • #2   26. jan 2014 Personificering af min bil, få den model som jeg vil have selvom den nogle gange ikke findes smiley

  • #3   26. jan 2014 For at sætte sit eget præg på den?

  • #4   26. jan 2014 Jeg gør det, for når jeg kommer ud til min bil hver morgen, blir jeg glad for at se den. Det er min bil! Og jeg er glad for den!

  • #5   26. jan 2014 Med al respekt men ville det ikke være en god idé for din datter at lave egen research. Ikk dermed sagt at du ikke skal inspirere og hjælpe, men hun ville få SÅ meget mere ud af denne tråd hvis hun selv oprettede indlægget

  • #6   26. jan 2014 De ting jeg gør er for at rette på bildesignerens ide om bilen. Ligesom mange vælter væge i deres hus for at få der de ønsker. Der er et statement at man vise man ikke er ligeglad med sin bil og rent faktisk gå op i den dens udsende.

    Dem der er virkelig seriøse gør det for opmærksomheden og for at vise deres skills


  • #7   26. jan 2014 Mirza .
    Ja men hun kunne vel låne fars profil Og spørge ind


  • #8   26. jan 2014 Ja det kunne hun. Ligesom hun kunne oprette indlæget og formulere spørgsmålet med egne ord smiley

  • #10   26. jan 2014 Nu har hun selv været med inde over indlægget her, og kigger selv svarene igennem undervejs... smiley
    Så det er ikke fordi hun ikke er med inde over det, hun har selv spurgt om jeg ville, fordi det nu er min profil smiley

    Tak for de svar der har været indtil videre, fortsæt endelig! smiley


  • #11   26. jan 2014 Det er så forskelligt fra person til person hvorfor man vælger at "Gejle"..-Shit jeg hader det ord.

    Nogen gør det for at opnå opmærksomhed som dermed er med til at styrke deres selvtillid. Andre gør det fordi de mener at de selv kan opnå et bedre udseende end fabrikanten har leveret. Der findes mennesker der gør det fordi de altid skal have noget der er vildere end naboen, og der findes mennesker der gør det fordi det lige giver 5 CM ekstra i bukserne.
    Der findes ligeledes mange der gør fordi det er en sport for dem, som fodbold er for andre.

    Til fælles har de dog allesammen det at de smider penge ned i et hul, hvor man sjældent får lov til at at samle op fra igen. Det er en fornøjelsesudgift, og intet andet.


  • #12   30. jan 2014 Tusind tak til alle som har fortalt om jeres tanker, når I gejler/styler jeres biler, og ikke mindst hvorfor I gør det.
    Tak for at I ville bruge lidt tid på mig.
    Det har hjulpet mig meget i mit projektarbejde.
    Knus fra Maria / 9. kl. på Bryrup skole. smiley


Kommentér på:
Hjælp til skoleopgave

Annonce