{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
988 visninger | Oprettet:

hjælp til valg af surround eller alm forstærker {{forumTopicSubject}}

hej folkens

står og skal vælge mellem surround og forstærker, og da jeg altid bare har haft alm forstærkere som harman kardon og nad, er jeg lidt på bar bund.. den skal primært bruges til alm musik, men det kunne være fedt hvis jeg kunne smide surround på når jeg skal se film osv..

findes der en surround forstærker der lyder lige så godt som en alm? og hvis jeg har et budget på 2-3000 kr for en brugt, hvilken bør jeg så vælge?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp til valg af surround eller alm forstærker
  • #1   1. feb 2014 Har selv både haft Onkyo og Marantz.
    Begge gode til film, men musikalsk i stereo er Marantzen noget bedre hvis du spørg mig:)
    Onkyo, pioneer eller Marantz ville være mit valg på brugt eller nyt køb:)

• #2   1. feb 2014 okay, jeg er lige kommet af med min harman kardon 980, faktisk udmærket 2x80w til mit behov.. men hvilke Marantz snakker vi om? efter jeg har gennemledt dba igennem for onkyo og marantz mm, er jeg bare blevet mere forvirret.. hvilken modeller burde jeg gå efter?

• #3   1. feb 2014 Jeg kan varmt anbefale sådan en her. Jeg har den selv, og den er fantastisk både o stereo og i surround. Super kvalitet, og rigtig lækker lyd.. Og masser af kraft.

http://www.dba.dk/receiver-harman-kardon-avr/id-1001351185/

• #4   1. feb 2014 Demonstration er et godt valg, men ellers en NAD, har selv en ældre denon avr 3802 den klarer det godt 7x110w, er hav af indgange, med skaf noget med hdmi, så slipper man for mange kabler (;

• #5   1. feb 2014 jer der har skrevet, har i haft alm forstærkere der bare skal trække front højtalerne? savner i nogengange en alm forstærker når i bare hører musik? eller er der ikke super stor forskel?

Kommentér på:
hjælp til valg af surround eller alm forstærker

Annonce